کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش روز‌افزون کتاب‌های الکترونیکی

پس از گذشته چند سال از حضور کتاب‌هاي الکترونيکي در بازار جهاني، سرانجام فروش اين محصولات در بزرگترين فروشگاه اينترنتي دنيا موسوم به Amazon.com از فروش کتاب‌هاي چاپي و کاغذي فراتر رفت.
افزايش فروش کتاب‌هاي الکترونيکي در اين فروشگاه به دنبال کاهش قيمت دستگاه کتابخوان الکترونيکي Kindle صورت گرفت تا از اين طريق شرکت Amazon بتواند رقابت بيشتري را با رايانه لوحي چندکاربردي iPad اپل و دستگاه‌هاي کتابخوان توليد شده در شرکت‌هاي سوني و Barnes & Noble داشته باشد.
لازم به ذکر است که در نمايشگاه بين‌المللي کتاب هنگ‌کنگ که هفته گذشته برگزار شد، بيشتر مراجعه کننده سراغ کتاب‌هاي الکترونيکي رفتند و از آن‌ها استقبال کردند.
در جريان برگزاري اين نمايشگاه شرکت چيني Hanvon Technology دستگاه الکترونيکي قابل‌حملي را با نمايشگر سياه و سفيد عرضه کرد که شامل 5 هزار نسخه کتاب به زبان چيني و انگليسي مي‌شد و به قيمت 3400 دلار هنگ‌کنگ(440 دلار آمريکا) به فروش مي‌رسيد.
اين دستگاه به يک فروشگاه اينترنتي متصل است که کاربران مي‌توانند هر يک از کتاب‌هاي مورد نظر خود را به قيمت 20 دلار هنگ‌کنگ از آن خريداري و بارگذاري کنند. اين دستگاه امکان بزرگنمايي متن، تغيير فونت و جست‌وجوي کلمات را در متن کتاب فراهم مي‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2898 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran تاریخ خبر: 1389/05/13 تعداد مشاهده: 1163
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر