کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت اچ.پی به تاریخ پیوست

شرکت اچ.پی بعد از ۶۷ سال فعالیت به علت کاهش درآمد و عقب ماندن از تحولات دنیای فناوری به تاریخ می‌پیوندد و به دو بخش مجزا تقسیم می‌شود تا بتواند با چالش‌های موجود مقابله کند.


شرکت اچ.پی به تاریخ پیوست


به گزارش سافت گذر به نقل ازفارس، در این میان کارشناسان می‌گویند هنوز مشخص نیست آیا این تقسیم اچ‌.پی به دو بخش خواهند توانست شرایط این شرکت را بهبود ببخشد یا خیر.

دو واحد جدید شرکت اچ.پی HP Enterprise و HP Inc نام خواهند گرفت و HP Enterprise در زمینه فروش سرور ، نرم‌افزارهای مختلف، سیستم‌های ذخیره‌سازی اطلاعات، سیستم‌های شبکه‌ای و سرویس‌های مرتبط فعالیت می‌کند. در مقابل HP Inc. تنها چاپگر و رایانه‌های شخصی خواهد فروخت.

برنامه‌های اچ.پی برای این کار یک سال قبل توسط مدیرعامل این شرکت مگ ویتمن اعلام شد و اسناد رسمی آن در جولای گذشته منتشر گردید.

اچ.پی ابتدا در سال ۱۹۳۹ آغاز به کار کرد تا اسیلاتورهای صوتی، ماشین حساب و دیگر محصولات فناوری را تولید کند. اما در یک دهه اخیر و با از راه رسیدن غول‌های تازه نفس فناوری نتوانسته به اندازه گذشته موفق باشد.

بسیاری معتقدند نزول این شرکت همزمان با خرید شرکت کامپک توسط کارلی فیورینا مدیرعامل وقت اچ.پی آغاز شد.

وی که هم‌اکنون یکی از نامزدهای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکاست با این انتخاب اشتباه به منابع مالی اچ.پی و استراتژی کسب وکار آن لطمه زد.

در سال‌های بعد رسوایی جاسوسی از روزنامه‌نگاران توسط کارآگاهان طرف قرارداد با اچ.پی و شکست برنامه خرید یک میلیارد دلاری شرکت پالم در سال ۲۰۱۰ برای حضور در بازار تلفن همراه و محصولات جانبی آن روند نزولی اچ.پی را تشدید کرد.

صرف ۱۳.۹ میلیارد دلار برای خرید EDS در سال ۲۰۰۸ و ۱۱ میلیارد دلار برای خرید شرکت نرم‌افزاری Autonomy در سال ۲۰۱۱ به قدرت مالی اچ.پی به شدت لطمه زد و آن را به جایگاه تضعیف شده فعلی رساند.

اچ.پی در چند سال اخیر تلاش کرده با نقش آفرینی در حوزه خدمات کلود وضعیت خود را بهبود ببخشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28990 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1394/08/09 تعداد مشاهده: 1612
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر