کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌های سری آنر هواوی بهمن ماه اندروید ۶ را دریافت میکند

محصولات سری آنر هواوی جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های این کمپانی چینی هستند که طی سال‌های اخیر نسل‌های جدیدی از آنها نیز معرفی شده است. این غول چینی اعلام کرده بهمن سال جاری گوشی‌های منتخب سری آنر بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت خواهند کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ گوشی‌های سری آنر هواوی با توجه به مشخصات فنی خوب و قابل قبول در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آن دست از خریدارانی به شمار می‌روند که قصد دارند با صرف کمترین هزینه محصولی جذاب را خریدارانی کنند. گوشی‌های چون آنر ۳ سی، آنر ۳ سی لایت، آنر ۴ سی، آنر ۴ ایکس و آنر ۶ جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند.

بعد از معرفی گوشی آنر ۷، حالا کمپانی هواوی اعلام کرده تا چند ماه دیگر بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را برای این محصول منتشر خواهد کرد. در توئیتی که توسط هواوی هند منتشر شده می‌بینیم سیستم‌عامل گوشی‌هایی چون آنر ۷، آنر ۴ سی، آنر ۴ ایکس، آنر ۶ و آنر ۶ پلاس تا ماه فوریه (بهمن ماه) به اندروید ۶ ارتقاء خواهند یافت.

hh aaaaa

در حالی که برنامه‌ی بروزرسانی گوشی‌های سری آنر هواوی اعلام شده، اما هنوز به طور دقیق معلوم نیست چه زمانی دیگر محصولات خانواده‌ی هواوی، اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد. هواوی همچنان از تولید و عرضه‌ی گوشی نکسوس ۶  پی به عنوان بهترین محصول این خانواده سرمست بوده و به نظر می‌رسد طبق آنچه امروز در خبرها داشتیم، میزان اقبال کاربران به گوشی‌های جدید سری نکسوس قابل توجه بوده است.

قرار است پنجم آذرماه از پرچمدار جدید هواوی موسوم به میت ۸ مجهز به پردازنده‌ی کرین ۹۵۰ رونمایی شود و باید یک بار دیگر منتظر هنرنمایی این غول چینی باشیم.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29021 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/08/13 تعداد مشاهده: 1820
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر