کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318393 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موضوع فیلترینگ تلگرام هنوز تمام نشده است

همانطور که می دانید، در هفته گذشته خبرهایی در مورد مسدودسازی شبکه تلگرام منتشر شد. اما طی جلساتی که با وزیر ارتباطات و شرکت های ارائه دهنده اینترنت انجام شد، مسدود شدن این شبکه از سمت دولت و شرکت های ایرانی کاملا تکذیب شد و دلیل اصلی اختلالات در تلگرام نیز مشخص شد. پس از مکاتباتی که بین مدیر تلگرام و مسئولین ایرانی انجام شد، قرار بر این شد که کانالهای غیر اخلاقی این شبکه برای کاربران ایرانی مسدود شود. اما به نظر می رسد این راه حال، نتوانسته چاره ای برای مشکلات باشد!

 

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازجی اس ام؛ خرم آبادی در مورد پاسخ مثبت تلگرام به درخواست ایران برای مسدودکردن صفحات غیراخلاقی، تاکید کرد: پنج درصد از کانالهای فیلترشده از قبل هم فیلتر بوده و این موضوع ربطی به درخواست وزارت ارتباطات از مدیران این شبکه ندارد.
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اینترنتی گفت: پاول دوروف مدیر تلگرام اعلام کرده است که در اجرای سیاستهای داخلی تلگرام، کانالهای مستهجن را فیلتر می کند که منظور وی صرفا کانالهای عمومی مستهجن بوده است. دوروف تاکید کرده بود که مسدود سازی این موارد ربطی به درخواست ایران ندارد. 

وی ادامه داد: متاسفانه هم اکنون افرادی که پیش از این کانالهای عمومی مستهجن و مبتذل درست کرده بودند برای فرار از مسدود شدن، نوع کانال خود را از عمومی به خصوصی تغییر داده اند اما در میزان و نوع محتوای مستهجن و تعداد کاربرانشان و نیز دسترسی به این کانالها، هیچ محدودیتی ایجاد نشده است. در این کانالها تنها محدودیت این است که تعداد اعضای کانال به کاربر عضو اعلام نمی شود.

دلیل برگزاری دوباره این جلسات چیست؟

دبیر کارگروه تعیین مصادیق خاطرنشان كرد: هیچ یک از اعضاء کارگروه تعیین مصادیق و مسئولین کشور با حضور و عضویت مردم در شبکه های اجتماعی مخالف نیستند، بلکه آنچه که باعث مطرح شدن موضوع مسدودسازی برخی از شبکه های اجتماعی خارجی در کارگروه شده این است که بسیاری از این شبکه ها بوسیله صهیونیست ها اداره می شوند و به هیچ وجه از قوانین و مقررات کشور تبعیت نمی کنند.
وی افزود : قوانین کشور صرفاً برای محیط فیزیکی وضع نشده اند و همه مسئولین کشور مکلف اند که تمهیدات لازم را برای اجرای قوانین در فضای مجازی نیز فراهم کنند. یکی از این تمهیدات ، تقویت شبکه های اجتماعی داخلی به منظور جایگزینی آنها با شبکه های خارجی است.
معاون قضایی دادستان کل کشور اكيد كرد: این شبکه علاوه بر انتشار محتوای غیراخلاقی، دارای کانال ها و گروه هایی است که علیه امنیت کشور ، مقدسات اسلامی و فرهنگ و هویت ملی مردم ایران اقدام به انتشار محتوای مجرمانه می كنند  و کارگروه با درنظر گرفتن همه ابعاد، این موضوع را مورد بررسی قرار داده و تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهد كرد.
به گزارش مهر، شبکه پیام رسان موبایلی تلگرام بالغ بر ۱۵ میلیون کاربر در ایران دارد و با توجه به وجود برخی کانالهای غیراخلاقی و رباتهای مستهجن در این شبکه، ۲ هفته پیش کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ در کشور، موضوع مسدودسازی این شبکه را در دستور کار قرار داد که به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای تصمیم گیر در این کارگروه، موضوع به جلسه آینده آن موکول شد.
در نهایت پاول دوروف، مدیر عامل سیستم پیام‌رسانی تلگرام در پاسخ به سوال برخی کاربران ایرانی پاسخ داد:
اگر تلگرام در ایران همچنان دارای بوتهای غیراخلاقی و کانالهای مستهجن باشد آن را مسدود می کنیم. اگر این نکته تنها فاکتور نگران کننده باشد، جایی برای مشکل و نگرانی نیست، زیرا ما اخیرا بیشتر بوتها و کانالهای مستهجن را مسدود کرده ایم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29139 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: جی اس ام تاریخ خبر: 1394/08/22 تعداد مشاهده: 2052
کلید واژه ها: ,
سافت گذر