کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش شمار کشورهای ممنوع‌کننده‌ی بلک بری

اندونزي با پيروي از عربستان سعودي و امارات متحده عربي در حال بررسي ممنوعيت خدمات بلك بري در اين كشور است.

سخنگوي وزارت ارتباطات و اطلاعات اندونزي اعلام كرده اين كشور خواهان نصب يك سرور محلي از سوي Research in Motion، سازنده بلك بري است تا اطلاعات رمزنگاري شده‌اي كه برروي گوشي‌هاي بلك بري ارسال مي‌شوند، در سرورهاي اين شركت در خارج ذخيره نشوند.

اعلام تصميم دولت اندونزي تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت كه رگولاتور مخابراتي عربستان سعودي به اپراتورهاي تلفن همراه اين كشور دستور داد خدمات بلك بري را در سراسر اين كشور قطع كنند.

امارات متحده عربي نيز قصد دارد خدمات اي‌ميل، مسنجر و دسترسي به اينترنت بلك بري را در ماه اكتبر قطع كند. اما هند مشغول مذاكره با شركت RIM در مورد نحوه كنترل اطلاعات برروي اين دستگاه‌ها است.

به گفته تحليلگران، توسعه RIM به بازارهاي نوظهور برخوردار از رشد سريع اين شركت را با موجي از چالش‌هاي رگولاتوري مواجه مي‌كند زيرا RIM نسبت به امنيت اطلاعات تجاري ارسال شده برروي بلك بري، به دارندگان اين دستگاه كه بيش‌تر كاربران اداري هستند، متعهد شده كه برخلاف تمايل مقامات محلي است.

طبق اعلام RIM، مذاكراتش با بيش از 175 كشوري كه در آن‌ها فعاليت مي‌كند، محرمانه است و اين شركت حاضر است به دولت‌ها كمك كند اما فن‌آوري‌اش اجازه خوانده شدن اي‌ميل‌هاي رمزنگاري شده ارسال شده برروي گوشي‌هاي بلك بري را به اين شركت يا شخص ثالث نمي‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2915 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/05/16 تعداد مشاهده: 1441
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر