کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318451 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر فایرفاکس بالاخره برای iOS نیز عرضه شد

در حالی که موزیلا علاقه دارد مرورگر فایرفاکس این شرکت همه‌گیر شود، یکی از موانع در راه رسیدن به این هدف، نبود مرور فایرفاکس در سیستم عامل iOS بوده است. حالا پس از مدت‌ها انتظار موزیلا اقدام به انتشار این مرورگر بر روی سیستم عامل اپل نیز کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ موزیلا سال‌ها است که در سیستم عامل اندروید حضور دارد اما جای خالی این مرورگر در سیستم عامل iOS همواره حس شده است. موزیلا، اپل را مقصر این اتفاق دانسته چرا که این شرکت اجازه نمی‌دهد شرکت‌ها از موتور مرورگری غیر از موتور مرورگر مختص اپل استفاده کنند.

با این حال موزیلا از تصمیم خود برگشت و اعلام کرد تا آخر سال ۲۰۱۵ نسخه‌ی iOS مرورگر محبوب خود را عرضه خواهد کرد. حالا موزیلا به وعده‌ی خود وفا کرده و فایرفاکس را برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر کرده است.

همانند نسخه‌ی اندرویدی که بیش از سه سال است که وارد پلی استور گوگل شده است، فایرفاکس در iOS نیز دارای ویژگی‌هایی مانند مرور خصوصی و پشتیبانی از حساب کاربری فایرفاکس است. با استفاده از این حساب کاربری می‌توان بوک‌مارک‌ها، تاریخچه مرور وب و تب‌ها و رمز عبورهای ذخیره شده را از دستگاه‌های دیگر به این نسخه از مرورگر انتقال داد.

البته انتخاب مرورگر سلیقه‌ای بوده و تفاوت عمده‌ای بین سافاری، کروم و فایرفاکس وجود ندارد و این انتخاب بیشتر بسته به مرورگری است که بر روی کامپیوتر شخصس خود استفاده می‌کنید. با این حال اضافه شدن مرورگری قدرتمند به مجموع مرورگرهای در دسترس می‌تواند خبری خوب برای کاربران سیستم عامل اپل باشد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29164 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/08/23 تعداد مشاهده: 1657
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر