کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«گوگل» غزل خداحافظی «گوگل ویو» را خواند!

گوگل که در سال گذشته و در کنفرانس سالانه I/O با سر و صدای زادی آغاز به کار سرویس گوگل ویو را اعلام کرد اکنون و با عدم اقبال این سرویس اعلام کرده است که به پشتیبانی از این سرویس همکاری و ارتباط فوری خاتمه خواهد داد.

گوگل اذعان داشته است که با وجود هیجان زیادی که هنگام معرفی خدمات این سرویس در هنگام اغاز عرضه آن از سوی کاربران نشان داده شد، کاربران کمتری شور و شوق استفاده از این سرویس را نشان دادند.

“اورس هولزل” معاون عملیاتی گوگل در پستی که به همین مناسبت در وبلاگ گوگل منتشر شده ، نوشته است: گوگل ویو جایگاه ویژه‌ای در میان آنچه که در یک مرورگر اینترنتی میسر بود، داشت.

وی در ادامه افزوده است که ما شاهد پخش زنده کاراکتر به کاراکتر موضوع بودیم و حتی قادر به انتقال مستقیم (drag and drop) فایل‌ها از صفحه دسکتاپ به مرورگر بودیم و حتی بازپخشی از تاریخ تغییرات انجام شده.

شرکت گوگل همچنین اعلام کرده است که با توجه به عدم استقبال کاربران توسعه پلتفرم همکاری Wave را متوقف می‌کند و همچنین توسعه Wave به عنوان یک محصول مستقل را ادامه نخواهد داد.

توقف پشتیبانی گوگل از گوگل ویو در حالی صورت کی‌گیرد که این شرکت به تازگی گفتگوهای طراحی این سرویس را در واشنگتن و میشیگان صورت داده بود.

سرویس Google Wave که گوگل آن را با عنوان “آنچه که ایمیل اگر امروز ابداع می‌شد، ممکن بود در دنیای پیام فوری، ویکی‌ها و اجتماعات آنلاین این شکلی باشد” توصیف کرده بود، ترکیبی از پست الکترونیکی و چت بود که به کاربران امکان ایجاد انچه که موج یا ویو نامیده می‌شد را می‌داد که در ان کاربران قادر بودند عکس‌ها، لینک‌های اینترنتی و تصاویر ویدیویی خود را به موج‌ها اضافه کنند.

پیش از این یکی از بنیانگذاران وب سایت بزرگ دیگ (Digg) به نام “کوین روز” در صفحه توئیتر خود نوشته بود: “فوق‌العاده است شرکت گوگل به زودی رقیب سرسخت فیس‌بوک به نام “Google Me”  را معرفی و راه‌اندازی می‌کند و من این خبر را از منابع مطمئن به دست آورده‌ام”.

گفتنی است سرویس Google Buzz نیز که قرار بود توئیتر و فیس‌بوک را شکست دهد دارای کاربران چندی نیست و برخی شایعات از دچار شدن این سرویس به سرنوشت سرویس گوگل ویو خبر می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2917 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/05/16 تعداد مشاهده: 1541
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر