کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757460779 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318451 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت نام «لومیا» را کنار می گذارد

براساس توییتی که @sleaknow (که یکی از کسانی است که در زمینه‌‌ی انتشار اطلاعات جدید درباره‌ی محصولات مایکروسافت اعتبار خاصی دارد) امروز ارسال کرده، ممکن است لومیا ۶۵۰ به عنوان آخرین دستگاه ۵ اینچی باشد که مایکروسافت با نام لومیا قصد معرفی آن را دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در توییت جدید @sleaknow گفته شده که لومیا ۶۵۰ همچون نسل قبل خود (لومیا ۶۴۰) از فریم فلزی برخوردار خواهد بود و این گوشی‌هوشمند آخرین محصول مایکروسافت با نام لومیا خواهد بود.  مایکروسافت به تازگی سه گوشی هوشمند با به نام‌های لومیا 950، لومیا 950XL و لومیا 550 را معرفی کرد.

sleak 41b88

در هر حال خیلی هم حذف نام قدیمی لومیا که به نوعی یادگار نوکیا بر روی دستگاه‌های مایکروسافت است دور از انتظار نبود و می‌دانستیم به زودی این اتفاق خواهد افتاد. اما در مورد خود این دستگاه که به زودی معرفی می‌شود و به نوعی آخرین بازمانده‌ی لومیاها به حساب می‌آید هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست و تنها می‌توان حدس‌هایی در مورد مشخصات این دستگاه به زبان آورد.

اگر به نسل قبل دقت کنیم که با نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل ارتقاء همراه شده بود، لومیا نسل بعد ۶۵۰ می‌تواند به سخت‌افزاری کمی قدرتمند‌تر، حافظه‌ی رمی ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی و دوربین‌هایی ارتقا‌ء یافته مجهز شود.

اگر درباره‌ی هیچ چیز لومیا ۶۵۰ مطمئن نباشیم، از این بابت خیالمان راحت است که این دستگاه ویندوز ۱۰ موبایل را به صورت پیش‌فرض همراه خود خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29191 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/08/24 تعداد مشاهده: 2511
کلید واژه ها: ,
سافت گذر