کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318419 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیپد پرو به پورت Lightning سریع USB 3.0 مجهز است

آیپد پرو جدید اپل به پورت لایتنینگ سریع سازگار با USB 3.0 مجهز است؛ قابلیتی که اپل در موردش صحبتی نکرده!

محصولات مورد بحث


آیپد پرو جدید اپل به قابلیت پنهانی مجهز است که شرکت اپل به‌طور عمومی صحبتی در موردش نکرده: پورت Lightning سازگار با USB 3.0. اوایل هفته iFixit از سازگاری این پورت با USB 3.0 خبر داد، اما در گزارش دیگری، که اپل نیز آن را تایید کرده، گفته شده این آیپد بزرگ اپل از انتقال بسیار سریع اطلاعات پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازجی اس ام؛ استفاده از USB 3.0 در نسل جدید آیپدها حرکت قابل توجهی از اپل است، زیر نسل قبلی آیپد از USB 2.0 استفاده می‌کرد که از ماکزیمم توان عملیاتی 480 گیگابایت بر ثانیه یا به‌عبارتی سرعت انتقال 60 مگابایت بر ثانیه برخوردار است. اما USB 3.0 سرعتی 10 برابر بیشتر یعنی توان عملیاتی 5 گیگابایت بر ثانیه یا سرعت انتقال 625 مگابایت بر ثانیه دارد. برای کسانی که کارهای گرافیکی، ویدئویی و عکاسی می‌کنند و با فایل‌های حجیم زیاد درگیرند، این سرعت انتقال بسیار کارآمد است.

البته یک نکته وجود دارد و آن این است که آداپتور Lightning به USB 3.0 هنوز تولید نشده و کماکان منتظریم تا اپل این وسیله جانبی را هم برای دسترسی به سرعت انتقال بیشتر تولید کند.

 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29200 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: جی اس ام تاریخ خبر: 1394/08/25 تعداد مشاهده: 1740
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر