کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل حالا به شما اجازه می‌دهد به گفتگوهای Hangouts بپیوندید

گوگل حدود دو سال پیش Hangouts را با نیت یکپارچگی هر چه بیشتر سرویس‌ها تحت وب خود جایگزین پلتفرم ارسال پیام متنی جی تاک کرد و Google+ Messenger کرد.Hangouts تمام تاریخچه گفتگوی شما را بر روی فضای ابری ذخیره می‌کند و امکان ارسال پیام به دوستان در هر زمانی را می‌دهد، حتی اگر آن‌ها به اینترنت متصل نباشند. حال روز گذشته مانتین ویوها پس از مدت‌ها قابلیت دیگری به این سرویس اضافه کردند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.


Hangouts

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ یکی از معضلات چند سال اخیر علاقه مندان به چَت کردن در فضای مجازی، گستردگی و تنوع پلتفرم‌های پیام‌رسان‌های مختلف بوده است به طوری هر دو طرف بایستی حتماً از یک پیام‌رسان به منظور ارتباط استفاده کنند.

اگر اکنون قصد برقراری یک گروپ چَت تصویری با دوستانتان را داشته باشید از کدام سرویس استفاده می‌کند؟ اسکایپ، Hangouts و یا WebEx؟
خب اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از پیام‌رسان گوگل بهره می‌برند باید این خبر خوشایند را به شما بدهیم که زین پس افرادی که حتی اکانت گوگل را هم ندارند می‌توانند در بحث‌های صورت گرفته بر بستر Hangouts شرکت داشته باشند.

در این روش تنها کافی است برای فردی که می‌خواهید آن را به بحث صورت گرفته در Hangouts دعوت نمایید لینکی مستقیم ارسال نمایید تا وی بدون حتی نیاز به ثبت‌نام در سرویس مذکور به شما ملحق شود. البته لازم به یادآوری است که اسکایپ نیز در اقدامی مشابه ماه گذشته امکان برپا کردن گروپ چت با ارسال لینک مستقیم بدون نیاز به ثبت‌نام افراد را محقق کرده بود.

استفاده‌کنندگان Hangouts اکنون می‌توانند لینک دعوت به بحث را در تقویم شخصی افراد ثبت نمایند تا در زمان مقرر به آن‌ها یادآوری شود. در هر حال این قابلیت شما را از پایبند بودن به یک پلتفرم پیام‌رسان به منظور ایجاد یک کنفرانس‌های ویدئویی رهایی می‌بخشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29258 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/08/30 تعداد مشاهده: 1699
سافت گذر