کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در پی طراحی و توسعه‌ی پردازنده‌ی گرافیکی اختصاصی خود است

تمام گجت‌های مبتنی بر iOS اپل با استفاده از تراشه‌های سری A این کمپانی روانه‌ی بازار می‌شوند. البته اپل تنها کمپانی نیست که با شخصی سازی طراحی هسته‌های ‌ARM تراشه‌ی اختصاصی خود را تولید می‌کند و در این زمینه می‌توان به کمپانی‌های دیگری نیز نظیر سامسونگ اشاره کرد. آخرین اخبار منتشر شده نشان از این دارد که اپل درصدد طراحی پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در گجت‌های خود است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ به نظر می‌رسد اپل پس از بکارگیری تراشه‌های اختصاصی خود در محصولاتی نظیر آیفون و آیپد، حال به سراغ طراحی پردازنده‌ی گرافیکی خود رفته است. بسیاری از کمپانی‌ها این روزها از تراشه‌های اختصاصی خود در گجت‌های موبایل استفاده می‌کنند که از این جمله می‌توان به سامسونگ و هواوی نیز اشاره کرد. این تراشه‌ها مبتنی بر طراحی هسته‌های ‌ARM هستند که بنابر نیازهای کمپانی‌ها توسط متخصصانشان تغییر پیدا می‌کنند. آخرین شایعات منتشر شده حکایت از این دارد که اپل درصدد طراحی پردازنده‌ی گرافیکی اختصاصی خود است.

اپل معمولا در گجت‌های هوشمند خود از پردازنده‌های گرافیکی PowerVR که ساخته‌ی کمپانی Imagination است، استفاده کرده، اما در صورت به واقعیت پیوستن شایعات باید در انتظار عرضه‌ی گجت‌های هوشمند این کمپانی مبتنی بر تراشه‌های اختصاصی با پردازنده‌ی گرافیکی مختص به کوپرتینویی‌ها باشیم. البته بنابر اطلاعات ارائه شده این فرآیند چند سال به طول خواهد انجامید.

به نظر می‌رسد اپل در سال‌های گذشته روی این موضوع کار کرده ولی هنوز به نتیجه‌‌ای راضی کننده دست نیافته است. در هر صورت این کمپانی همچنان در حال توسعه‌ی پردازنده‌ی گرافیکی اختصاصی خود است و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد رونمایی از آن باشیم.

اپل جزو معدود کمپانی‌هایی است که سعی می‌کند کنترل سخت‌افزار و نرم‌افزار را به طور همزمان در اختیار داشته باشد،  از این‌رو تلاش برای طراحی پردازنده‌ی گرافیکی اختصاصی چندان دور از انتظار نیست. به طور حتم سرمایه‌گذاری در این حوزه نیازمند سرمایه‌گذاری کلانی است که البته این موضوع با توجه به دارایی‌ اپل چندان مشکل بزرگی نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29479 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit تاریخ خبر: 1394/09/20 تعداد مشاهده: 1420
سافت گذر