کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757434158 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318451 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آمار مایکروسافت در آستانه بازدید ۲.۵ میلیارد از استور ویندوز۱۰

به گزارش سافت گذر به نقل از وینفون، دقایقی پیش یوسف مهدی، معاون مایکروسافت در بخش ویندوز و گروه دستگاه های مایکروسافت خبر جالبی را در خصوص میزان بازدید از استور ویندوز ۱۰ منتشر کرد. او این خبر را در حالی منتشر کرد که چند روزی است شاهد ورود چندین و چند برنامه ی یونیورسال مشهور به استور ویندوز ۱۰ بوده ایم و این ورند همچنان ادامه دارد. با وینفون همراه باشید.

یوسف مهدی در وبلاگ مایکروسافت می نویسد: “ما هر روز شاهد اضافه شدن هزاران کاربران به ویندوز ۱۰ و صرف وقتشان در این سیستم عامل هستیم و دوست داریم امروز بر روی برخی از شرکای خود که برنامه های فوق العاده ی یونیورسال خود را برای استور ویندوز منتشر می کنند تمرکز کنیم.” او در ادامه به این موضوع اشاره می کند که امروز بازدید از استور ویندوز ۱۰ از زمان رونمایی از این سیستم عامل، به عدد خیره کننده ی ۲ و نیم میلیارد بازدید رسیده است.

او در ادامه به آمار بسیار جالب دیگری نیز اشاره می کند که شاید ما کاربران ایرانی نقش به سزایی در آن داشتیم. یوسف مهدی در وبلاگ مایکروسافت می نویسد که “ما در مدت ۱۰ روزه ی “جمعه ی سیاه” از استقبال کاربران شگفت زده شدیم و جالب است بدانید که ۷۵ درصد کسانی که اقدام به خرید از استور در این دوره کردند، برای اولین بار بود که از استور خرید می کردند.” مهدی یوسف اضافه می کند: “در طول این دوره که جمعه ی سیاه برگزار می شد، میزان خرید برنامه و بازی های پولی در استور، ۲۹ برابر روز های عادی شد و استور مایکروسافت ترافیک سنگینی را در این دوره تجربه کرده است.” البته این دوره ی تخفیف برای برنامه، بازی و موسیقی ها به پایان رسیده است، اما هنوز هم در بخش فیلم و مجموعه های تلویزیونی استور ویندوز ۱۰، تخفیف های تعطیلات سال نو مایکروسافت برقرار است. برای دیدن این تخفیف ها اینجا کلیک کنید.

دیدن این بازدید فوق العاده از استور ویندوز ۱۰ و استقبال از تخفیف های فوق العاده ی مایکروسافت در این دوره ی کوتاه، بسیار هیجان انگیز است و ما را نسبت به آینده پلتفرم یونیورسال مایکروسافت امیدوار تر می کند. مهدی یوسف در ادامه ی مطلب خود به معرفی جدید ترین و محبوب ترین برنامه یونیورسال که به تازگی وارد استور ویندوز ۱۰ شده است می پردازد که ما در مطالب بعدی به این برنامه خواهیم پرداخت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29525 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: وینفون تاریخ خبر: 1394/09/25 تعداد مشاهده: 1270
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر