کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317562 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال عرضه هواوی P9 با دوربین دوگانه

پیش از این و در ماه اکتبر، تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی P9 در دو مدل و با یک دوربین دوگانه عرضه می‌شود. آن زمان در واقع تصویری از قاب پشتی و قسمت مخصوص دوربین در یکی از سایت‌های خارجی لو رفت که نشان می‌داد این اسمارت فون با بهره‌گیری از دو لنز دوربین، در کنار فلاش‌هایی دوگانه و یک فضای خاص دیگر که معلوم نبود چیست عرضه می‌شود.

leak

به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی رسان؛ تازه‌ترین اطلاعات و مشخصات منتشر شده یا بهتر بگوییم لو رفته این مطالب را تلویحا تایید می‌کند. این اسمارت فون با بهره‌گیری از یک نمایشگر 5.2 اینچی از نوع AMOLED عرضه شده و از وضوح فوق العاده 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. چیپست Kirin 950 قلب تپنده P9 خواهد بود. پردازنده‌ای 8 هسته‌ای همراه با رابط گرافیکی Mali-T880 MP4 و همچنین 4 گیگابایت رم که همگی نوید یک پرچم‌دار قدرتمند اندرویدی را می‌دهند. این مشخصات نشان می‌دهد که P9 یک دوربین دوگانه نیز بر روی قاب پشتی خود دارد.

هفته گذشته نیز برای شما خبری منتشر کردیم که در آن اشاره شد P9 در ماه مارس به طور رسمی عرضه می‌شود؛ یعنی حدودا یک سال پس از معرفی رسمی P8! آخرین تصویر درز کرده به ما می‌گوید که این دستگاه دارای دو نسخه خواهد بود که یکی از آن‌ها پریمیوم و ویژه است. در واقع بر روی برچسب‌های منتشر شده وجود نام‌های LTE و Delux به همین موضوع اشاره می‌کند.

با اینکه هوآوی هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در این زمینه را تایید یا رد نکرده است، اما پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که P Max با بهره‌گیری از یک نمایشگر 6.2 اینچی همراه با وضوح QHD معرفی می‌شود. البته این محصول نیز از پردازنده Kirin 950 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش استفاده می‌کند. هر دو محصول با اندروید 6.0 وارد بازار می‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29596 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی رسان تاریخ خبر: 1394/09/30 تعداد مشاهده: 1605
کلید واژه ها: ,
سافت گذر