کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757434158 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318451 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تازه‌ترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ کاربران به دردسر انداخته است

جدیدترین به‌روزرسانی ارائه شده توسط مایکروسافت برای ویندوز 10 با عنوان KB 3124200 که از هفته گذشته فرایند عرضه آن آغاز شده، بر مبنای گزارش‌های اولیه احتمالا برخی مشکلات مرتبط با قطع ارتباط وای‌فای که در نتیجه به‌روزرسانی پیش از آن به وقوع پیوسته بود را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ این در حالی است که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، حداقل در برخی رایانه‌ها KB 3124200 به بی‌اثر کردن تنظیات شخصی‌سازی شده در برنامه مایکروسافت وُرد اقدام می‌کند. تنظیماتی که شامل قالب‌های شخصی‌سازی‌شده، ماکروها، آدرس‌های نامه‌ها، AutoText، قابلیت تصحیح خودکار و تنظیمات AutoFormat خواهد بود. علاوه بر این تمامی تنظیمات کنترل نوشتار که پیش از این اعمال کرده‌اید احتمالا به حالت پیش‌فرض باز خواهدگشت. این مشکل تا حدی جدی است که مایکروسافت تصمیم گرفته سریعا بسته برطرف کننده مشکلات را در قالب به‌روزرسانی KB 3129969 ارائه کند.

این مشکل از آنجایی به وقوع می‌پیوندد که به‌روزرسانی یادشده، به‌طور تصادفی نام فایل قدیمی که تنظیمات یادشده در آن ذخیره می‌شود (Normat.dotm) را به یکی از عناوین Normal.dotm.old، NormalPre، NormalPre15، NormalOld یا OldNormal تغییر می‌دهد. 

این در حالی است که مشکلات به وجود آمده به جایگزینی تنظیمات در نرم‌افزار مایکروسافت ورد محدود نمی‌شوند. WindowsReport.com لیستی بلندبالا از مشکلات به‌وجود آمده پس از نصب جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز 10 را منتشر شده که در آن به بسته نشدن مرورگر اج، اجرا نشدن اکسپلورر، اوت‌لوک 2016، ماشین‌حساب و حتی عدم اجرای ویندوز استور، تقویم و برنامه‌های مرتبط با سرویس‌های نقشه اشاره شده است. 

به‌نظر می‌رسد تغییر همزمان سیاست‌های مدل‌سازی نرم افزاری و عرضه به‌روزرسانی‌ها، مایکروسافت را با مشکلاتی جدی روبرو کرده است. نکته امیدوار کننده آن است که تنها تعداد محدودی از کاربران با این مشکلات مواجه شده‌اند و همچنان تعداد زیادی از کاربران می‌توانند به تجربه پایدار استفاده از این سیستم‌عامل ادامه دهند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29651 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/10/04 تعداد مشاهده: 1550
سافت گذر