کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چطور از اپراتورهای موبایل و شرکت‌های اینترنت شکایت کنیم؟

اختلالات اینترنت و موبایل، پاسخگویی نامناسب به مشترکان، عدم پایبندی به قرارداد یا SLA و حل نکردن مشکلات کاربران از جمله مواردی است که مشترکان را از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت یا اپراتورها گلایه‌مند می‌کند. مشترکان ناراضی از خدمات اپراتورهای موبایل و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت، باید برای شکایت از این شرکت‌ها چه اقدامی کنند؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برای شما هم پیش آمده که از سرویس‌دهنده‌ی اینترنت و موبایل خود ناراضی بوده و از ارائه‌ی خدمات و پشتیبانی این شرکت‌ها گلایه داشته باشید. در این مواقع بهترین کار این است که از شرکت‌های مذکور به مراجع ذی‌صلاح شکایت کنید.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرجع اصلی رسیدگی به شکایات شما از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات ارتباطی مانند موبایل و اینترنت است؛ زیرا شرکت‌های مذکور پروانه‌ی فعالیت خود را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که زیر مجموعه این وزارت است دریافت می‌کنند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه‌ی ۱۹۵ را برای شکایت از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات ارتباطات ثابت، ارتباطات سیار، رادیویی و پست راه‌اندازی کرده است که از دو طریق می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد؛ سامانه‌ی اینترنتی و تلفنی دو راهکار اصلی برای این کار است.

سامانه اینترنتی ۱۹۵

برای شکایت در سامانه‌ی پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانید به آدرس اینترنتی سایت ۱۹۵ یا به صورت مستقیم از این آدرس وارد صفحه ثبت شکایات شوید.

سایت 195.ir

صفحه ثبت

همانطور که در بالا می‌بینید ابتدا باید مشخصات جغرافیایی خود را مشخص کنید و بعد از آن نوع خدماتی که از آن شکایت دارید. اگر شکایت شما از اینترنت ADSL و وایمکس است باید بخش ارتباطات ثابت و اگر از خدمات اپراتور موبایل شکایت دارید باید بخش ارتباطات سیار را در فیلد سرویس انتخاب کنید.

فرم اول

بعد از مشخص کردن نوع سیستم باید نوع شکایت و نام اپراتور را مشخص کرده و با ورود کد امنیتی نمایش داده شده به مرحله‌ی بعد بروید.

فرم شکایت

در این مرحله ابتدا باید مشخصات هویتی خود از جمله کد ملی را وارد کرده و پس از انتخاب نوع شکایت و نوشتن متن شکایت مستندات خود را پیوست کنید.

در نهایت دکمه ارسال را بزنید تا شکایتتان ثبت شده و به شما شماره پیگیری دهد.

جواب به شکایت

سامانه تلفنی ۱۹۵

برای شکایت به سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کافی است با شماره ۱۹۵ تماس برقرار کرده و شکایت خود را به یکی از اپراتورها گفته تا ثبت شده و پیگیری شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29695 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/08 تعداد مشاهده: 2054
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر