کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرشین‌بلاگ وبلاگ کاربران غیرفعال قدیمی را می‌بندد!

کاربران قدیمی پرشین‌بلاگ که مدت‌ها از آخرین بروز رسانی وبلاگ آنان می‌گذرد تنها تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا نسبت به بروز رسانی وبلاگ خود اقدام کنند وگرنه آن گونه که پرشین‌بلاگ اعلام کرده دیگر تعهدی به ارائه خدمات به آنها نخواهد داشت.

مهدی بوترابی که چندی پیش از احتمال فروش این سرویس به افراد علاقمند خبر داده بود در مطلبی در وبلاگ پرشین‌بلاگ آورده است که پرشین بلاگ به اطلاع کاربران قدیمی سایت که طی دو سال گذشته وبلاگ خود را به روز نکرده‌اند، می‌رساند که در صورت تمایل به استفاده از خدمات سایت، لازم است حداکثر تا پایان ماه مبارک رمضان سال جاری،  وبلاگ خویش را با انتشار یادداشت جدید به روز کنند.

بوترابی افزوده است که بدیهی است پس از مهلت فوق پرشین‌بلاگ تعهدی نسبت به ارائه خدمات به آن دسته از وبلاگ‌های به روز نشده که برای مدت طولانی غیرفعال بوده‌اند، نخواهد داشت.

نخستین سرویس وبلاگ فارسی در ایران البته به صورت قطعی اعلام نکرده که آیا وبلاگ‌های غیرفعال تنها از خدمات رایج پرشین بلاگ برای به روز رسانی محروم خواهند شد و بلاگ آنها مسدود می‌شود و یا پرشین‌بلاگ نسبت به پاک کردن محتویات این وبلاگ‌ها و آزاد کردن نام اشغال شده اقدام خواهد کرد.

اگر چه پرشین‌بلاگ در قسمت نظرات تاکید کرده است که در متن توافقنامه استفاده از خدمات پرشین‌بلاگ آمده است که پرشین بلاگ حق حذف وبلاگ کاربران غیرفعال که مدت یک سال از عدم فعالیت آنان می گذرد را محفوظ می‌داند، اما برخی کاربران بر این باورند که برخی نام‌های کاربری که به دلایل مختلف از جمله از دنیا رفتن کاربر و یا وبلاگ‌هایی که به مناسبت خاص ایجاد شده‌اند نباید شامل این قانون شوند.

از سوی دیگر برخی کاربران که قصد استفاده از نامه کاربری خاص در پرشین‌بلاگ دارند به این موضوع معترضند که برخی کاربران تنها با اشغال کردن این نام‌ها اجازه ورود افراد دیگر به پرشین‌بلاگ را گرفته‌اند.پرشین‌بلاگ توضیح دیگری در این خصوص نداده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2972 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet تاریخ خبر: 1389/05/23 تعداد مشاهده: 1573
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر