کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزارهای مجازی‌سازی تلفن‌های هوشمند در راه بازار

آنچه كه امروزه براي صنعت تلفن‌همراه بسيار لازم و ضروري مي‌نمايد، بازنويسي نرم‌افزارها براي هر يك از مدل‌هاي گوشي است و هر زمان كه يك گوشي جديد به بازار معرفي مي‌شود، اين مشكل بار ديگر خود را نشان مي‌دهد. اما پاسخ اصلي به اين مشكل، مجازي‌سازي است.
نرم‌افزارهاي مجازي مي‌توانند فارغ از سخت‌افزارهاي به‌كار رفته در هر گوشي، مورد استفاده قرار گيرند.

شركت VMware نخستين مركزي محسوب مي‌شود كه نرم‌افزارهاي مجازي‌سازي را براي تلفن‌هاي همراه توسعه داده و در اين ميان دريافته است كه، نرم‌افزارهاي مجازي‌سازي مي‌تواند مزاياي كمي را براي بازار سرورهايي كه بر پايه محصول x86 اينتل بنا شده‌اند، به همراه داشته باشد.

طي سال گذشته 2.9 ميليارد تراشه بر مبناي فناوري ARM توليد شد. اما شركت VMware در نظر دارد با سيستم‌هاي مجازي‌سازي خود سهم بيشتري از اين بازار را تصاحب كند و بر اين اساس، ابزارهايي كه براي محصولات سامسونگ توليد مي‌شود، مي‌تواند در گوشي‌هاي موتورولا نيز مورد استفاده قرار گيرد. بر اساس اين نظريه، اين ابزارها مي‌توانند روي گوشي آيفون اپل، بلك‌بري RIM و گوشي‌هاي شركت سوني‌اريكسون نيز نصب شوند.


شركت VMware براي ورود به اين بازار، موفق به توليد نرم‌افزاري با حجم 20 تا 30 كيلوبايت شده است كه بخش كمي از حافظه گوشي را به خود اختصاص مي‌دهد. اين نرم‌افزار در اصل رابط بين ابزارهاي تلفن‌همراه و CPU گوشي محسوب مي‌شود و آن‌ها را به گونه‌اي ساماندهي مي‌كند كه بتوانند در به نيازهاي گوشي پاسخ گويند.

بيشتر تلفن‌هاي همراهي كه هم‌اكنون در بازار فروخته مي‌شوند، بر پايه فناوري ARM طراحي شده‌اند.


نرم‌افزار جديد شركت VMware كه Mobile Virtualization Platform نام گرفته است، تمام سيستم‌هاي مبتني بر پردازنده‌هاي ARM Cortex-A8 و Cortex-A9 را مجازي مي‌كند. تحليل‌گران شركت تحقيقاتي گارتنر پيش‌يبني كرده‌اند كه بيش از نيمي از تلفن‌هاي همراه هوشمندي كه در سال 2012 ميلادي وارد بازار شوند، بر مبناي نرم‌افزارهاي مجازي‌سازي طراحي خواهند شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2975 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.ir تاریخ خبر: 1389/05/23 تعداد مشاهده: 1531
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر