کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شاتل محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران شد

گروه شرکت‌های شاتل که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کسب مجوز ISP و ICP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز کرده، برای سومین سال متوالی براساس آرای کاربران به عنوان محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران انتخاب شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در سومین جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان که از سوی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و انجمن ملی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، براساس نظرسنجی برگزار شده و مشارکت دو میلیون نفر در این نظرسنجی‌ها، شاتل با بیشترین رای به عنوان محبوب‌ترین شرکت اینترنتی ایران معرفی شد.

این مراسم که با حضور محمدسعید اربابی، رییس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی، معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سیدمحمد جعفری، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزارشد، تندیس عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی ایران به گروه شرکت‌های شاتل اعطا شد.

سه ماهه‌ی سوم و چهارم سال گذشته نیز رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) از سوی معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد که بر اساس ارزیابی اپراتورها در کنار سایر شاخص‌ها با تمرکز بر نظرسنجی از کاربران، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) به عنوان برترین شرکت ارائه‌ی دهنده سرویس اینترنت معرفی شد.

رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی ADSL براساس شاخص‌های ارزیابی شامل تعرفه، کیفیت، پشتیبانی، توافقنامه سطح خدمات (SLA)، شبکه‌ی فروش و تمرکز بر نظرسنجی از کاربران انجام می‌شود.

در رتبه‌‌بندی سه ماهه‌ی سوم سال گذشته، پس از شاتل، پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه‌ی دوم، داده گستر عصر نوین و نداگستر صبا به ترتیب رتبه‌ی سوم و چهارم، عصر انتقال داده‌ها و پیشگامان توسعه ارتباطات به طور مشترک رتبه‌ی پنجم، مخابرات ایران رتبه‌ی ششم و شرکت‌های داده‌پردازی فن‌آوا و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه‌ی هفتم را کسب کردند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29767 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/13 تعداد مشاهده: 1774
سافت گذر
نظرات بینندگان

mehrdad 1394/10/28 12:01
من قبلا از شاتل سرویس گرفته بودم راضی نبودم ولی جدیدا سرعتشون خوب شده راضی هستم واز مدیران شرکت کمال تشکر را دارم
علی مقدم 1394/10/14 15:20
من 4 خط اینترنت از شاتل گرفتم که همشون فعالن و واقعا ازش راضیم . با بقیه شرکتها هم کار کردم هیچ کدوم به شاتل نمیرسن
محمد کاظمی 1394/10/14 12:58
شاتل چون سپاه همراشه تونسته با پارتی اول شه.وگرنه های وب و پیشگامان به نظرم عالی هستن.و حتی آسیاتک
mojtaba 1394/10/14 10:38
شاتل بهترینه واقعا باید تقدیر و تشکر کرد از مدیران این شرکت
IranBoy 1394/10/14 09:04
اصلا هم خوب نیست ... کمتر از 1 سال ازشون نت گرفتم و سریعا قطعش کردم