کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ریزر وبکم Stargazer را مخصوص استریم بازی‌ها معرفی کرد

همان‌طور که بازی‌های کامپیوتری لذت‌بخش هستند تماشای بازی کردن گیمرهای حرفه‌ای نیز لذت خاص خودش را دارد. سرویس استریم بازی Twitch در یکی دو سال اخیر آن‌قدر محبوب شد که یوتیوب نیز سرویس YouTube Gaming را برای رقابت با آن راه‌اندازی کرد. حالا هم Razer از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده ابزار گیمینگ یک وبکم مخصوص همین کار در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده است.


Razer-Stargazer

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ درحالی‌که اینتل هنوز فناوری RealSense 3D خود را به شکل بسته توسعه‌دهندگان می‌فروشد ریزر Stargazer را با همین فناوری برای همگان معرفی کرده است. این وبکم که شباهت زیادی به کینکت دارد به ادعای ریزر برای گیمرها، استریم و ویندوز 10 بهترین است. اگر از کاربران توییچ باشید شاید بدانید بیشتر استریمرها برای حذف فضای پشت سر خود از تکنیک‌های پرده سبز استفاده می‌کنند اما با Razer Stargazer دیگر نیازی به این کار نخواهد بود. این وب‌کم به آسانی شما را از محیط پشت سرتان جدا می‌کند و همچنین قادر به ضبط فیلم با فریم‌ریت 60 fps می‌باشد.

Stargazer-webcam

ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این دوربین استفاده از RealSense برای فعال کردن جسچرهای مختلف حرکتی است؛ چیزی که با کینکت شاهد آن بوده‌ایم. به این ترتیب بازی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی کنند قادر خواهند بود حتی احساسات و واکنش چهره شما را نیز تشخیص دهند. به این ترتیب می‌توانید با یک حرکت سر خشاب خود را پر کنید و یا به سرعت نارنجک پرتاب کنید!

وبکم Stargazer همچنین از فناوری Windows Hello نیز پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب می‌توانید خیلی سریع و بدون وارد کردن پسورد با استفاده از فناوری تشخیص چهره وارد ویندوز شوید و پرداخت‌ها را تأیید کنید. این وبکم قرار است در یک‌چهارم دوم سال 2016 با قیمت 200 دلار عرضه شود. شاید 200 دلار برای یک وبکم زیاد باشد اما امکانات منحصربه‌فرد Stargazer احتمالاً گیمرها را جذب خواهد کرد و محصولات ریزر نیز هیچ‌گاه ارزان‌قیمت نبوده‌اند!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29823 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/10/16 تعداد مشاهده: 2902
سافت گذر