کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاعات پورتال‌ها منظم و ساختاریافته نیست

مدير اجرايي مركز امنيت شبكه دانشگاه شريف گفت: بانك‌ها و پليس +10 جزو بهترين ارايه‌دهندگان خدمات الكترونيكي هستند زيرا با بودجه‌اي كه در دست داشته‌اند، توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب كنند و موفقيت آن‌ها هم در برنامه‌هاي بلندمدت آن‌ها بوده است.

مرتضي اميني - كارشناس شبكه - با بيان اين كه وضعيت پورتال‌هاي موجود در كشور چندان مطلوب نيست اما به نسبت 10 سال پيش، پيشرفت قابل توجهي داشته است، اظهار كرد: معمولا اطلاعاتي كه در پورتال‌هاي موجود قرار داده شده، خيلي محدود است و علاوه بر اين چندان منظم و ساختاريافته نيست و معمولا پورتال‌هاي سازمان‌ها هم از اين قبيل هستند.

وي عمده استفاده‌كنندگان پورتال را همه سازمان‌ها دانست و خاطرنشان كرد: جالب است كه اطلاع‌رساني و خدمات الكترونيكي سازمان‌هاي كوچك‌تر خيلي قابل توجه‌تر از سازمان‌هاي بزرگ است زيرا آن‌ها براي هزينه‌اي كه مي‌كنند، ارزش قائلند اما هر چه به مراتب سازماني بالاتر مي‌رويم، از كيفيت خدمات آن‌ها به ميزان هزينه‌كردشان كاسته مي‌شود.

او توجه به پيش‌نيازها و زيرساخت‌ها را براي بهبود روند كارهاي مبتني بر پورتال با اهميت عنوان كرد و ادامه داد: بايد ساز و كاري در درون سازمان‌ها شكل بگيرد تا بخش ‌فن‌آوري اطلاعات از انزواي سازماني بيرون آيد و در ساختارهاي سازماني، دپارتمان فن‌آوري اطلاعات را با اختيارات بالاتري لحاظ كنند.

مدير اجرايي مركز امنيت شبكه دانشگاه صنعتي شريف افزود: براي يكسان‌سازي وضعيت و هم‌چنين بهبود پورتال‌هاي موجود بايد سازمان‌ها از ابعاد سخت‌افزاري، نرم‌افزاري و شبكه تجهيز شوند، بودجه اعتباري درباره ‌فن‌آوري اطلاعات نيز بايد اصلاح شود؛ معمولا اين بودجه به شكلي است كه يا خيلي جزيي است و يا نحوه هزينه‌كرد صحيح آن را براي دستيابي به خروجي مطلوب بلد نيستيم و بخش آخر هم به مديريت درست فن‌آوري اطلاعات مربوط مي‌شود.

اميني تصريح كرد: وجود برخي سايت‌ها براي معرفي پورتال‌هاي مفيد و كارا بسيار موثر در فرهنگ استفاده و كار با برخي پورتال‌هاست؛ ما معمولا براي دسترسي به پورتال‌ها دو راه داريم كه يكي جست‌وجوي كوركورانه است و ديگري اين است كه به صورت ساخت‌يافته پيش برويم و در روش ساخت‌يافته وجود اين گونه سايت‌ها خيلي موثر است اما بايد اين سايت‌ها به مردم معرفي شوند تا بتوانند به كارآمدي خود برسند.

اين كارشناس امنيت شبكه درباره دولت الكترونيكي، يادآور شد: در بخش‌هايي از دولت كه خدمات به صورت الكترونيكي ارايه مي‌شود، باز شاهد آنيم كه به علت فقدان اعتماد از طرف مردم و خود سازمان‌ها خيلي از كارها به صورت دستي صورت مي‌گيرد و اين نبود اطمينان و اعتماد هم از كم‌كاري‌ها در بخش طراحي سيستم و سرمايه‌گذاري‌ها است.

او عنوان كرد: فرهنگ استفاده از خدمات الكترونيكي را در بانك‌ها مي‌توانيم به خوبي مشاهده كنيم و اين امر به منظور اين است كه آن‌ها پول در دست دارند و به راحتي قدم در اين مسير گذاشته‌اند و اعتماد مردم را نيز به خود جلب كرده‌اند.

وي تصريح كرد: در حال حاضر بهترين خدمات الكترونيكي يكي از طريق همين بانك‌ها و ديگري از طريق پليس +10 صورت مي‌گيرد و خدمات الكترونيكي پليس +10 هم برمي‌گردد به برنامه‌ريزي و اقداماتي كه جزو تصميمات راهبردي بود و چون به صورت بلندمدت برگزار شده بود، توانست موفقيت‌هاي قابل توجهي را تاكنون حاصل كند.

اين كارشناس امنيت شبكه يادآور شد: وقتي صنعت فن‌آوري اطلاعات كوچك شد، ديگر با تزريق منابع مالي مناسب هم نمي‌توان به يكباره باعث رشد آن بخش شد زيرا نيروي انساني آن بخش از دست رفته است چراكه با تعطيل شدن اين شركت‌ها كه دانش محور هستند، نيروهاي متخصص به ديگر كشورها رفته و فارغ التحصيلان ارشد ما بعضا در اين مركز پژوهشي جذب بازارهاي كاري و دانشگا‌ه‌ها خارج از كشور در اين حوزه مي‌شوند زيرا شرايط بسيار خوبي براي آن‌ها فراهم مي‌كند.

وي گفت: تا زماني ‌كه سندهاي راهبردي در زمينه‌هاي مختلف در كشور نداشته باشيم و اين سندها ضمانت اجرايي مشخصي نداشته باشند، كار به جايي نمي‌رسد و با كارهايي جسته و گريخته به هدف مشخصي دست نخواهيم يافت.

وي با بيان اين‌كه نبود متولي براي فن‌آوري اطلاعات مشكل ايجاد كرده است نه صرفا راه اندازي پورتال‌ها عنوان كرد: مشكل اصلي در كشور ما اين است كه بخش فن‌آوري اطلاعات متولي مشخصي ندارد، در صورتي كه قاعدتا وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات بايد مسووليت اين بخش را برعهده بگيرد اما مي‌بينيم كه كار اين وزارتخانه را كلا امور مخابرات تشكيل مي‌دهد.

اين كارشناس ادامه داد: در گزارش‌هاي ارايه شده در همايش‌ها و كنفرانس‌هاي تخصصي هم مي‌بينيم كه كلا راجع به گسترش بخش مخابرات و اعداد و ارقام آن بحث مي‌شوداما درباره فن‌آوري اطلاعات صحبتي به ميان نمي‌آيد.

او با بيان اين‌كه وضعيت فن‌آوري اطلاعات در چند سال اخير ضعيف‌تر شده است، ابراز كرد: شاهد اين مدعا، شركت‌هاي IT هستند كه طي چند سال اخير تعطيل شده‌اند، در صورتي كه تكليف‌هاي موثري در دولت براي شكل‌گيري اين شركت‌ها صورت گرفته بود و همين موضوع موجب بهبود و روند صعودي صنايع نوين بود.

وي در پايان تصريح كرد: اما در حال حاضر شركت‌هاي بزرگ ما با اين مدعا كه كار ما توجيه اقتصادي ندارد، دست از توليد نرم‌افزاري كشيده‌اند و در حال كناره‌گيري از اين صنعت هستند و شركت‌هاي كوچك نيز از بين رفته‌اند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2989 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/25 تعداد مشاهده: 1253
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر