کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تقویت ارتباطات اجتماعی در یاهو

شرکت ياهو منابع جديد برنامه‌نويسي خود را با نام Yahoo Open Strategy (Y!OS) 1.0 Developer Release عرضه کرد تا شرکت‌هاي نرم‌افزاري از طريق آن بتوانند آسان‌تر از گذشته ابزارهاي اجتماعي جديد خود را براي پورتال ياهو توليد کنند.
جي روزيتر"(Jay Rossiter) مدير مرکز Open Strategy شرکت ياهو در وبلاگ رسمي اين شرکت نوشت: «ما با اين اقدام در اصل يک پلتفورم اجتماعي عرضه کرده‌ايم که صدها ميليون کاربر را از سراسر دنيا به سمت خود مي‌کشاند. امروزه عموم کاربران براي آنکه ارتباطات اجتماعي خود را حفظ کنند، ابزارهاي ياهو نظير Mail، Messenger، Flickr، Finance، Fantasy Sports و ... را به کار مي‌برند. ما قصد داريم اين ابزارهاي اجتماعي را بيش از پيش توانمند و کارآمد کنيم. مهم‌تر از اين‌ها، ما در تلاشيم شرکت‌هاي توسعه‌دهنده نرم‌افزاري را قادر کنيم با ساخت محصولات جديد خود، ارتباطات اجتماعي کاربران را در ياهو تقويت کنند. ما معتقديم که کاربران به زودي ابزارهاي واحد و منحصر به‌فرد ياهو را مورد استفاده قرار خواهند داد و از ارتباطات اجتماعي خود در دنياي اينترنت لذت خواهند برد».
اين اقدام ياهو شامل سه بخش مجزا مي‌شود. نخستين بخش عرضه Yahoo Social Platform خواهد بود که بر مبناي تکميل و توسعه ابزارهاي اينترنتي اجتماعي و رابط‌هاي کاربري جديد طراحي شده است تا اطلاعات اجتماعي در بخش‌هاي Profiles، Connections، Updates، Contacts و Status سايت ياهو مورد استفاده قرار گيرد.
بخش دوم Yahoo Query Language است که در اصل يک سرويس اينترنتي جديد محسوب مي‌شود تا از طريق آن، ديگر خدمات اينترنتي مبتني بر سيستم SQL بتوانند با زبان برنامه‌نويسي ديگري سازگار شوند. بخش سوم نيز Yahoo Application Platform است که شامل نرم‌افزارها و خدماتي مي‌شود که طي آن مي‌توان ابزارهاي جديد را براي سايت ياهو توليد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2995 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ای تی ایران تاریخ خبر: 1389/05/25 تعداد مشاهده: 1241
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر