کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باتری کشویی عجیب ال جی G5 توجه کاربران را به خود جلب کرد

مدتی ست که شایعاتی در مورد پرچمدار جدید ال جی به نام G5 فضای مجازی را پر کرده است. برای مثال شایعات اخیر به بدنه تمام فلزیی این گوشی اشاره کرده اند چرا که این شرکت برای اولین بار دست به ساخت بدنه تمام فلزی زده است و بدنه گوشی های قبلی سری G ال جی از پلاستیک ساخته شده بود. البته اخیراً شاهد تغییر جنس بدنه برخی از گوشی های ال جی به جنس چرم نیز بوده ایم.

باتری کشویی عجیب ال جی G5 توجه کاربران را به خود جلب کرد


به گزارش سافت گذر به نقل ازشهرخبر؛ اکنون به نظر می رسد با انتشار شایعات جدید، جزییاتی که در شایعات قبلی به آنها اشاره شده بود قوت گرفته و جزییات بیشتری از مشخصات سخت افزاری ال جی G5 به بیرون درز کرده است. شایعات جدید نشان می دهد که نه تنها بدنه گوشی های سری G5 از فلز ساخته خواهد شد، بلکه یک قابلیت منحصر به فرد و جالب نیز در بدنه این مدل به چشم می خورد. ال جی تصمیم گرفته در ساخت بدنه این مدل تغییر ایجاد کند و یک باتری کشویی که ویژگی جالبی به نظر می رسد را به G5 اضافه کند. کاربران می توانند این باتری را مانند خشاب یک اسلحه گرم از داخل اسمارت فون خارج کنند.

 

G 5

حتی رندرهای منسوب به ال جی G5 نیز شکل ظاهری این گوشی را با در نظر گرفتن باتری کشویی به نمایش گذاشته است. ظاهراً این رندرها بر اساس گفته های یک شاهد عینی طراحی شده است و در هر صورت این رندرها نیز بسیاری از ویژگی هایی که در شایعات قبلی در مورد آنها شنیده بودیم را به تصویر کشیده اند. بنابراین می توان حدس زد این شایعات پی در پی برخی از ویژگی ها را تثبیت کرده است.

تاریخ قطعی عرضه ال جی G5 مشخص نیست اما با در نظر گرفتن اینکه ال جی دعوتنامه های کنفرانس MWC 2016 که در تاریخ 21 فوریه برگزار خواهد شد را ارسال کرده است، احتمال رونمایی از G5 در این رویداد مهم قوت می گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29964 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: شهرخبر تاریخ خبر: 1394/10/25 تعداد مشاهده: 1905
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر