کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ‌تی‌سی وان ام 10 در مراسمی جداگانه معرفی خواهد شد

شایعات حاکی از آن هستند که پرچم‌داران جدید اچ‌تی‌سی در دو نسخه، پس از نمایشگاه MWC و در مراسمی جداگانه معرفی خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی این روزها حال و روز خوشی ندارد. این شرکت در سال‌های با مشکلات زیادی در زمینه‌ی سوددهی و فروش دست و پنجه نرم کرده است. آن‌ها زمانی سومین تولید کننده‌ی برتر تلفن‌های هوشمند بودند، اما اکنون فاصله ی زیادی از روزهای اوج خود دارند. این شرکت در طی چند سال اخیر گوشی‌های بسیار خوبی را معرفی کرده است، اما به دلایلی، هیچ‌کدام از این گوشی‌ها قادر به رقابت با محصولات سایر تولید‌کنندگان نبوده اند.

اما اکنون اج‌تی‌سی امیدوار است که وضعیت این شرکت در سال ۲۰۱۶ به گونه‌ی دیگری رقم بخورد و بتوانند به موفقیت چشمگیری دست یابند. طرفداران اچ‌تی سی برای دیدن پرچمدار جدید این شرکت لحظه‌شماری می کنند. تا کنون خبرهای مختلفی در خصوص این گوشی منتشر شده است، اما کماکان مطمئن نیستیم که نام آن وان ام ۱۰ باشد. شایعات حکایت از آن دارند که این گوشی در ماه مارس و در رویدادی جداگانه پس از برگزاری نمایشگاه MWC در ماه فوریه، رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که بر اساس این شایعات اچ تی‌سی وان ام‌۱۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید مارشملو و سنس ۸.۰ و در دو نسخه‌‌ی با پردازنده‌های متفاوت به بازار عرضه خواهد شد؛ مدلی مجهز به پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برای بازار اروپا و ایالات متحده، و مدل دیگر با پردازنده‌ی مدیاتک مخصوص بازار آسیا خواهد بود.

در خصوص مشخصات دیگر این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه روند فعلی بازار و خط و مشی جدید اچ‌تی‌سی در خصوص زبان طراحی بکار گرفته شده در محصولات این شرکت، احتمالا ام۱۰ مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، اسپیکرهای استریوی بوم‌ساند و بدنه‌ی یک‌پارچه‌ی فلزی خواهد بود. دو گوشی وان ای۹ و ایکس۹ با ظاهری متفاوت نسبت به محصولات گذشته‌ی اچ‌تی‌سی، به بازار عرضه شده‌اند، بنابراین دیدن پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی با ظاهری متفاوت بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30065 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/02 تعداد مشاهده: 1736
کلید واژه ها:
سافت گذر