کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت ارزان نمی‌شود

با شناخت موجود از بروکراسی حاکم بر مجموعه وزارت ارتباطات در بهترین شرایط ممکن شرکتهای اینترنتی تا پایان سال نمی توانند از تخفیف نرخ پهنای باند استفاده کنند.

]محمودرضا خادمی رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان مطلب فوق و با اشاره به وعده سه ماه گذشته وزارت ارتباطات مبنی کاهش 20 درصدی نرخ پهنای باند اینترنت گفت: بعد از سه ماه انتظار و امیدواری نسبت به ارزان تر شدن پهنای باند اینترنت، ابلاغ مصوبه کاهش 20 درصدی پهنای باند از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت ارتباطات زیرساخت، امید شرکتهای اینترنتی را به یاس تبدیل کرده است.
وی با تاکید بر اینکه نتیجه این مصوبه حاکی از ارزان تر شدن پهنای باند نیست اضافه کرد: بروکراسی و شرایط حاکم بر این مصوبه باعث شده است شرکتها امیدی به کاهش قیمت پهنای باند نداشته باشند و به همین دلیل ارزانتر شدن اینترنت دور از ذهن است.
خادمی با بیان اینکه اعلام کاهش 20 درصدی نرخ پهنای باند از سه ماه گذشته تقاضای بازار مصرف کنندگان را در پی داشت ادامه داد: این مسئله فشار مضاعفی را به شرکتهای اینترنتی تحمیل کرده است اما با وضعیت موجود این تخفیف برای مصرف کننده نهایی غیرممکن و بعید به نظر می رسد.
رئیس کمییسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای با اشاره به ابلاغ کاهش نرخ تعرفه خدمات مبتنی بر اینترنت به شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی پهنای باند در کشور گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مقرر کرده که این تخفیف ها در صورتی به متقاضیان تعلق گیرد که با ارائه مستندات و تعهدات لازم مشخص شود که اثر این تخفیف به کاربران آنان منتقل خواهد شد و سازمان رگولاتوری در این خصوص مکانیزم لازم را تعریف و اتخاذ خواهد کرد.
وی ادامه داد: این مصوبه نشانگر طی مراحل طولانی بیش از 6 ماه خواهد بود و احراز این مسائل نیز با سازوکارهای دشواری همراه است و این در حالی است که انتظار کاهش قیمت بین 4 تا 8 درصد اینترنت در بازار ایجاد شده است.
خادمی با تاکید بر اینکه با سازو کار موجود اینترنت ارزان نشده است خاطرنشان کرد: اگر قرار است اینترنت ارزان شود مسئولان وزارت ارتباطات نباید به صورت گزینشی و با یک بروکراسی طولانی نسبت به ارائه این تخفیف اقدام کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3007 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ای تی ایران تاریخ خبر: 1389/05/26 تعداد مشاهده: 1399
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر