کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محافظت همیشگی از اطلاعات محرمانه

سرويس جديدي که با نام Silver Bullet توسط شرکت IronKey ارايه شده است، به مديران شبکه‌هاي کامپيوتر امکان مي‌دهد تا اطلاعات کاربران روي حافظه‌هاي فلش را قفل کنند.
به گفته "ديويد جيوانز"(David Jevans) مديرعامل شرکت IronKey، Silver Bullet که در اصل يک سرويس اينترنتي است، به صورت اشتراکي و براي نرم‌افزار مديريت دستگاه‌هاي USB اين شرکت عرضه شده است.
لازم به ذکر است، يکي از حافظه‌هاي USB شرکت IronKey که از فناوري Advanced Encryption Standard(AES) براي ايمن کردن اطلاعات ذخيره شده استفاده مي‌کنند، هم‌اکنون در دولت آمريکا براي ذخيره‌کردن اطلاعات ارزشمند و محرمانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با اين وجود، برخي کاربران از اين شرکت خواسته‌اند تا با افزودن امکانات جديد به اين حافظه‌هاي مجازي، جلوي تخريب اطلاعات را بگيرند.
به گفته جيوانز، اطلاعات قفل شده به وسيله IronKey تنها زماني قابل استفاده خواهد بود که کاربر رمزعبور‌ خود را وارد کند، اما مشکل اينجا است که برخي کاربران رمز‌عبور خود را روي کاغذ يادداشت کرده و در کلي دستي خود، کنار حافظه IronKey از آن نگهداري مي‌کنند. اين تنها يک مثال است که مي‌تواند احتمال بروز خطر را براي کاربران افزايش دهد.
به منظور برطرف کردن اين قبيل خطرات، سرويس Silver Bullet به مديران شبکه‌هاي رايانه‌اي امکان مي‌دهد تا زماني که يکي از حافظه‌هاي IronKey به کامپيوتر که به اينترنت متصل شده وارد مي‌شود، يک فرمان ويژه ارسال کند و از صاحب حافظه اصلي فلش بخواهد تا اطلاعات خود را در اختيار بگيرد.
علاوه بر اين، سرويس Silver Bullet براي مديران شبکه اين امکان را فراهم مي‌کند تا به سادگي هر يک از اطلاعات موجود روي حافظه‌هاي IronKey را قفل کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3016 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ای تی ایران تاریخ خبر: 1389/05/27 تعداد مشاهده: 1648
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر