کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رندر‌هایی از قاب‌های محافظ گلکسی S7 منتشر شد

پیش از معرفی اغلب اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار، شایعات بسیاری در خصوص آن‌ها منتشر می‌شود که در این بین انتشار تصویر قاب‌های محافظ نیز بخشی از این شایعات است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با وجود اینکه تاکنون حجم وسیعی از شایعات در خصوص پرچم‌دار آینده‌ی کمپانی سامسونگ و نسخه‌های مختلف آن منتشر شده است، اما همچنان مشخصات اصلی این محصولات یک راز بزرگ به‌حساب می‌آید. انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ در طول ماه‌های آینده از گلکسی S7، گلکسی S7 اج و گلکسی S7 Plus رونمایی کند؛ ولی فعلا اطلاعات دقیقی از آن‌ها نمی‌دانیم و هیچ اطمینانی نیز وجود ندارد که اطلاعات منتشر شده دقیق و برابر با واقعیت باشند. اما به‌لطف افراد مطلع، تاکنون از پرچم‌دار جدید این کمپانی اطلاعات نسبتا زیادی منتشر شده است.

galaxy s7 edge case

چندی پیش بود که رندر‌هایی از گلکسی S7 منتشر شد؛ اما آن‌ها نیز به‌صورت تایید نشده باقی ماندند. حال رندر‌هایی از سوی تولید کنندگان قاب تلفن‌های هوشمند منتشر شده است که نشان از قاب‌های آینده آنها برای گلکسی S7 دارد. نکته‌ی جالب اینجاست که امکان پیش‌خرید کردن این قاب‌ها نیز وجود دارد.

galaxy s7 plus case

همان‌طور که می‌دانید گلکسی S7 تنها محصولی نیست که کمپانی‌هایی نظیر Rearth و Olixar برای آن لوازم جانبی تولید می‌کنند و در بین تصاویری که منتشر شده است شاهد قاب‌هایی نیز برای گلکسی S7 اج و گلکسی S7 پلاس هستیم. قیمت این قاب‌ها بین ۷.۹۹ تا ۱۹و۹۹ یورو (۹ تا ۲۲ دلار) است.

galaxy s7 edge case

galaxy s7 case

galaxy s7 case

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدید و دو برادر آن را در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) معرفی کند. این کنفرانس اواخر ماه فوریه در شهر بارسلونا برگذار خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30184 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/08 تعداد مشاهده: 1606
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر