کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هک شدن میلیون‌ها وب‌سایت برای انتشار ویروس

به گفته يك كارشناس امنيتي، حدود پنج ميليون وب‌سايت تحت ميزباني نت ورك سولوشنز هك شده و احتمالا چند ماه است كه نرم‌افزار مخرب منتشر مي‌كنند.

نت ورك سولوشنز با ارزيابي اين كارشناس در مورد آلوده شدن 500 هزار تا پنج ميليون وب‌سايت موافق نبوده اما نتوانسته آماري در اين زمينه ارايه كند.

آلودگي اين وب‌سايت‌ها به ابزارك نصب شده از سوي نت ورك سولوشنز در يكي از سايت‌هايش رديابي شده و همين ابزارك در سايت‌هايي كه به ثبت رسيده اما فاقد صاحب فراهم‌كننده محتوا هستند، كشف شده كه به‌صورت پيش‌فرض نصب شده بودند.

ويروس‌نويسان و هرزنامه‌پراكنان در گذشته از اين سايت‌هاي در حال ساخت براي انتشار كد حمله يا بالا بردن ساختگي رتبه سايت مورد جست‌وجو و به‌منظور فريب مصرف‌كنندگان براي بازديد از آن‌ها استفاده كرده‌اند.

اين ابزارك سايت‌هاي آلوده شده را به سايت حمله‌اي تبديل مي‌كند كه تول كيت Nuke را عليه كاربران مرورگرهاي اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس، كروم و اپرا منتشر مي‌كند.

در صورتي كه اين ابزار بتواند به‌صورت موفقيت‌آميز يك مرورگر را هك كند، تروژان دانلودري به رايانه‌هاي ويندوز نفوذ كرده و جست‌وجوها بازهدايت و تبليغات ناخواسته نمايش داده مي‌شود.

برنامه‌هاي آنتي‌ويروس متعددي كه اين دانلودر را شناسايي كرده‌اند آن را به‌عنوان نوعي از ورم كوب فيس طبقه‌بندي كرده‌اند كه بيش‌تر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك را هدف حمله قرار مي‌دهد.

اگرچه نت وركس سولوشنز اين ابزارك را در سايت‌هاي در دست ساخت، غيرفعال و وب سايت آلوده شده خود را از فعاليت خارج كرده است اما اين ابزارك هم‌چنان برروي پنج هزار و 700 سايتي كه به‌صورت دستي آن را نصب كرده‌اند، فعال است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3022 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/05/28 تعداد مشاهده: 1445
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر