کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سلطان نامحبوب بازار مرورگرها ۱۵ ساله شد

به نقل از Mashable، مرورگر اینترنتی شرکت مایکروسافت، اینترنت‌اکسپلورر ۱۵ سال پیش رونمایی شد.

این مرورگر در این سال‌ها پستی و بلندی‌های بسیاری را تحمل کرده است. نسخه شماره ۶ این مرورگر با مشکلات امنیتی بسیار همچنان به آزار رایانه‌های قدیمی و کاربران آنها مشغول است که این نسخه از این مرورگر را به یک مرورگر نفرت‌انگیز تبدیل کرده است.

اما با این وجود این مرورگر هنوز پراستفاده‌ترین مرورگر جهان است و بیشترین کاربر را با وجود فایرفاکس، روباه آتشین در دنیای اینترنت به خود اختصاص داده و حتی دو نسخه آخر این مرورگر نیز توانسته تا حدودی جایگاه نسخه ۶ را بهبود بخشیده و خاطره تلخ آن را از ذهن‌ها پاک کند.

اولین نسخه مرورگر اینترنت‌اکسپلورر یعنی IE 1.0 در شانزدهم ماه آگوست سال ۱۹۹۵ رونمایی شد اما کار اصلی برای ساخت آن از تابستان سال ۱۹۹۴ آغاز شده بود و اولین مرورگر اینترنتی شرکت مایکروسافت دارای مجوز از کمپانی Spyglass بود.

در واقع آغاز همکاری این مرورگر با سیستم‌عامل ویندوز که بسیاری این موضوع را تنها دلیل پرکاربربودن آن می‌دانند از اینترنت اکسپلورر ۳٫۰ آغاز شد که به طور پیوسته تاکنون با یکدیگر همراه بوده‌اند که حتی باعث شکایت دیگر شرکت‌ها از مایکروسافت به دلیل آنچه که آن را انحصارگرایی مایکروسافت می‌نامیدند، شد.

روند رو به رشد و رویائی این مرورگر در بازار باعث شد تا مرورگر دیگر وقت بازار یعنی نت‌اسکیپ را که سلطان بدون منازع بازار در آن موقع بود، کاملا از بازار خارج شود.

حاکمیت و پادشاهی کامل اینترنت اکسپلورر بر بازار با وارد شدن مرورگر پرطرفدار فایرفاکس که یک مرورگر متن باز بود و در سال ۲۰۰۴ منتشر شده بود، به خطر افتاد و سهم این مرورگر را در بازار کم کرد که در واقع این موضوع جوابی گسترده از سوی کاربران به مشکلات بسیار نسخه ۶ اینترنت اکسپلورر بود.

پس از گذشت چندین سال بدون توضیح و در واقع غفلت مایکروسافت، مایکروسافت به سختی به کار برای ارتقاء اینترنت اکسپلورر خود مشغول شد تا با ارتقاء نسخه ۶ به اینترنت‌اکسپلورر ۷ یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های این مرورگر را محقق کند.

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از سهم برنامه‌های کاربردی در بازار مرورگرها, اینترنت اکسپلورر با ترکیبی از تمام نسخه‌های فعال خود، ۶۰٫۷۴ درصد از بازار را در اختیار دارد و فایرفاکس با ۲۳٫۷۵درصد در جای دوم قرار گرفته و پس از روباه آتشین، کروم، اپرا و سافاری و دیگر مرورگرها قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر مایکروسافت در حال آماده کردن مقدمات رونمایی از فصل آینده تاریخ اینترنت اکسپلورر یعنی اینترنت اکسپلورر ۹ است.

اولین شماره آزمایشی این نسخه از اینترنت‌اکسپلورر برای عرضه در پانزدهم سپتامبر (یک ماه دیگر) و در سانفرانسیسکو از سوی مایکروسافت، برنامه‌ریزی شده است، که شاید قوی‌ترین نسخه این مرورگر باشد.

اینترنت اکسپلورر یکی از مهم‌ترین محصولات مایکروسافت به حساب می‌آید و حالا ما مشتاقیم تا ببینیم تیم اینترنت اکسپلورر چه چیزی شگفت‌انگیزی برای ما آماده کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3025 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet تاریخ خبر: 1389/05/28 تعداد مشاهده: 1484
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر