کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9322 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویری از لومیا 650XL در کنار لومیا ۱۵۲۰ فاش شد

لومیا ۶۵۰ و لومیا 650XL تلفن‌های هوشمند آینده مایکروسافت خواهند بود و در حال حاضر تصاویری از نسخه بزرگ‌تر آن بعنی لومیا 650XL منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که نمایشگر ۵.۴ اینچی خواهد داشت.


تصویری از لومیا 650XL در کنار لومیا ۱۵۲۰ فاش شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ چندی پیش بود که اخباری در خصوص لومیا ۶۵۰ به‌گوش رسید با وجود اینکه این محصول فعلا توسط مایکروسافت معرفی نشده است اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت در نظر دارد نسخه بزرگی از آن را نیز روانه بازار سازد. براساس تصاویری که از چین فاش شده، گویا به‌زودی شاهد لومیا 650XL نیز خواهیم بود. گفته می‌شود که این محصول نام کد Honjo را دارد.

همان‌طور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، به‌خوبی امکان مقایسه این محصول از لحاظ ظاهری و سایز با لومیا ۱۵۲۰ (گوشی سمت چپ) که از نمایشگری ۶ اینچی بهره می‌برد وجود دارد. از لحاظ ظاهری و البته سایز نمایشگر لومیا 650XL نسبت به‌لومیا ۱۵۲۰ کوچک‌تر است و به‌نظر می‌رسد که شاهد نمایشگر ۵.۴ اینچی روی آن خواهیم بود. البته این در حالی است که در شرایط فعلی اغلب کمپانی‌ها از نمایشگر‌های ۵.۵ اینچی استفاده می‌کنند.

به‌غیر از نمایشگر بزرگ‌تر، سایر مشخصات این محصول شبیه به لومیا ۶۵۰ خواهد بود و نمایشگر آن نیز وضوح ۷۲۰p را ارایه خواهد داد. شاید برای شما نیز نام کد Honjo آشنا باشد، دلیل این موضوع به‌انتشار اطلاعات محصولات جدید مایکروسافت در سال گذشته باز می‌گردد و در آن زمان گفته می‌شد که این نام مربوط به لومیا ۸۵۰ خواهد بود اما اطلاعات اخیر حکایت از ارتباط این نام با لومیا 650XL دارند.

خبر جالبی که در محصول مذکور منتشر شده این است که گفته می‌شود لومیا ۶۵۰ آخرین لومیا در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. با این اوصاف معلوم نیست که چگونه تصویری از لومیا 650XL منتشر شده است. در حال حاضر نکات نامعلوم زیادی در خصوص این دو تلفن هوشمند وجود دارد و انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده بیشتر با آن‌‌ها آشنا شویم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30335 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/18 تعداد مشاهده: 2057
کلید واژه ها: ,
سافت گذر