کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت HTC تابلتی با طعم کروم گوگل تولید می‌کند!

به نقل از خبرگزاری رویترز ،شرکت HTC در حال ساخت یک تابلت رایانه‌ای با سیستم عامل کروم شرکت گوگل است .

یک وبلاگ به نامDownloadsquad ضمن اعلام این خبر اضافه کرد که قرار است این تابلت که یک رقیب قدرتمند برای تابلت شرکت اپل است در ماه نوامبر روانه بازار شود.

بر طبق ادعای این سایت تابلت مذکور شدیدا به ویژگی‌های یک تلفن همراه هوشمند نزدیک بوده و دارای صفحه نمایش ۱۲۸۰x 720 پیکسلی مولتی تاچ ، رم ۲ گیگابایت و همچنین فضای ذخیره سازی حداقل ۳۲ گیگابایت است.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که شرکت گوگل چندی است که تلفن‌های همراه فراوانی را با سیستم عامل آندروئید روانه بازار کرده و در ضمن چندین تابلت رایانه‌ای نیز از سوی شرکت‌هایی مانند سامسونگ و دل در ماه‌های اینده با سیستم عامل آندروئید روانه بازار خواهند شد و این اقدام گوگل کمی عجیب به نظر می‌رسد.

سخنگوی شرکت HTC نیز چندی قبل گفته بود که این شرکت در نظر دارد در بازار پر منفعت تابلت‌های رایانه‌ای علاوه بر بازار تلفن همراه نیز وارد شده و جندین مدل تابلت تولید کند.

پیش‌تر از این کروم به عنوان سیستم عاملی برای نوت بوک‌ها نام برده شده بود و به نظر نمی‌آید در بازار تابلت‌های رایانه ای موفق باشد هر چند خود شرکت HTC چنین نظری ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3034 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet تاریخ خبر: 1389/05/30 تعداد مشاهده: 1640
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر