کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خودروها به اینترنت مجهز می‌شوند

امروزه دسترسی به اینترنت در منزل و محل کار به امری عادی تبدیل شده است و انتظار می رود به زودی این فناوری برای رانندگان داخل اتومبیل هم قابل دسترس شود.
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IMS Research ، هم اکنون استفاده از اینترنت داخل اتومبیل در بسیاری از کشورها خیلی رایج نیست. اما IMS Research ادعا می کند که این قضیه در حال تغییر است و پیش بینی می کند تعداد اتومبیل هایی که به اینترنت دسترسی خواهند یافت از 1.1 میلیون دستگاه در سال 2009 به 6 میلیون اتومبیل در سال 2017 برسد. به این ترتیب 6 درصد کل اتومبیل های دنیا به اینترنت متصل می شوند.
گفته می شود دو عامل باعث محبوبیت و رشد این فناوری در اتومبیل ها خواهد شد که یکی نرم افزارهای قابل دانلود و دیگری پیشرفت فناوری های موبایل خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در حالی که فقط سه سال از عرضه نرم افزارهای قابل دانلود موبایلی می گذرد اما رشد فوق العاده ای در میان کاربران تلفن همراه داشته است.
بر این اساس کارشناسان درصددند سرویسی ارایه دهند که رانندگان به گزارش مربوط به آب و هوا در فواصل مختلف و خواندن ایمیل دسترسی داشته باشند.
پیش بینی می شود نرم افزارهایی که برای اتومبیل ارایه خواهد شد به سرعت رشد کرده و تا سال 2017چهار میلیارد دلار در آمد در بر داشته باشد.
پیش بینی می شود پیشرفت فناوری های تلفن همراه به ویژه فناوری های نسل سوم که هم اکنون در اکثر کشورهای جهان سوم ارایه شده به دسترسی اتومبیل ها به اینترنت کمک کند.
همچنین پیش بینی می شود فناوری های نسل چهارم امکان دسترسی با سرعت بیشتر را فراهم کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3037 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ای تی ایران تاریخ خبر: 1389/05/30 تعداد مشاهده: 1229
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر