کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317990 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت کامپیوتر ذهن خوان از سوی اینتل

به گفته محققان پروژه رايانه‌هاي ذهن‌خوان اينتل، فن‌آوري جديد به افراد امكان مي‌دهد تنها با فكر كردن حروف را ديكته كرده و اينترنت را جست‌وجو كنند.

برخلاف رايانه‌هاي فعلي كه با مغز كنترل مي‌شوند و كاربران را ملزم مي‌كنند به عنوان مثال براي كنترل نشانگر موس برروي صفحه نمايش، انجام اين حركت فيزيكي را تصور كنند، فن‌آوري جديد قادر است كلماتي را كه به ذهن مي‌آيند، مستقيما تفسير كند.
دانشمندان اينتل نقشه مشروحي از فعاليت در مغز را براي تك تك واژه‌ها تهيه مي‌كنند كه مي‌تواند براي تطبيق با فعاليت مغزي كسي كه از رايانه استفاده مي‌كند، مورد استفاده قرار گرفته و به دستگاه امكان دهد واژه‌اي را كه كاربر به آن فكر مي‌كند، تشخيص دهد.
به گفته دين پامرلو، محقق ارشد در لابراتوارهاي اينتل، دستگاه‌هايي كه در حال حاضر نياز به اطلاعات كافي از فعاليت مغزي داشتند، اسكنرهاي مغناطيسي هسته‌يي حجيم و گران مانند اسكنرهاي مورد استفاده در بيمارستان‌ها بودند.
اما اقداماتي در دست انجام است تا قطعات كوچك‌تر از تجهيزاتي توليد شود كه مي‌توانند همانند هدست پوشيده شده و همان سطح از اطلاعات را فراهم كنند.
اينتل پيش از اين نمونه اي را ساخته كه مي تواند واژه هايي مانند پيچ گوشتي و طويله را با بررسي حدود 20 هزار نقطه در مغز تشخيص دهد. اما هرچه فن‌آوري اسكن مغز پيشرفته‌تر شود قابليت رايانه براي تشخيص فكر كاربر بهبود خواهد يافت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3058 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/06/01 تعداد مشاهده: 1643
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر