کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ با لاین برای گلکسی اس 7 لوازم جانبی تولید می‌کند

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بالاخره در مراسم رسمی سامسونگ در MWC ۲۰۱۶ معرفی شدند. شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی، عزم خود را جزم کرده‌اند تا بهترین محصولات را به عنوان لوازم جانبی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج روانه بازار کنند. در این میان سامسونگ با شرکت لاین یک قرارداد همکاری برای تولید لوازم جانبی پرچمدارانش امضا کرده است.


سامسونگ با همکاری لاین برای گلکسی اس 7 لوازم جانبی تولید می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شب گذشته به طور رسمی رونمایی شدند. شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی مانند Spigen از ماه‌ها قبل آمادگی خود برای تولید لوازم جانبی این دو محصول را اعلام کرده‌اند و حتی نمونه‌های اولیه‌ای نیز تولید کرده‌اند. شرکت لاین نیز که به خاطر مسنجر محبوب LINE از طرفداران زیادی برخوردار است، دست به اقدام جالبی زده و با عقد قرارداد رسمی با سامسونگ، قصد تولید لوازم جانبی رسمی برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارد.

لوازم جانبی تولیدی شرکت لاین، متشکل از کاور شفاف، در باتری و پایه شارژ بی‌سیم گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج هستند. این لوازم جانبی با تصاویری از شکلک‌ها و اموجی‌های معروف لاین طراحی شده‌اند تا طرفداران این مسنجر، لذت بیشتری از تلفن هوشمند خود ببرند. این سری لوازم جانبی با همکاری کامل سامسونگ تولید شده و در زمان عرضه رسمی گلکسی اس ۷ به بازار، عرضه می‌شوند تا خیال کاربران از بابت هماهنگی کامل آنها با گوشی‌ها راحت باشد.

سامسونگ با همکاری لاین لوازم جانبی گلکسی اس 7 را تولید می کند

مسنجر لاین در قاره آسیا و به ویژه کشورهای چین و ژاپن، طرفداران زیادی دارد. این حقیقت دور از انتظار نیست که این لوازم جانبی ابتدا در آسیا و سپس به صورت جهانی عرضه شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30620 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/03 تعداد مشاهده: 1709
سافت گذر