کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل سوژه جدید یک فیلم هالیوودی!

پس از اعلام خبر ساخت فیلم “شبکه اجتماعی” اثر “دیوید فینچر” کارگردان بزرگ هالیوود که درباره زندگی شخصی و حرفه ای “مارک زاکربرگ” بنیانگذار جوان شبکه اجتماعی “فیس بوک” است اکنون دو تهیه کننده به نامهای مایکل لاندن و جان موریس امتیاز ساخت سینمایی کتابی با عنوان “گوگلی شده؛ پایان دنیا آنگونه که ما می شناسیم” (Googled: The End of the World as We Know It) را خریداری کرده اند. این کتاب را “کن آئولتا” درباره داستان زندگی بنیانگذاران گوگل نوشته است.

سرگری برین و لری پیچ، دو دانشجوی دانشگاه استانفورد پس از پایان تحصیلات خود وارد دنیای ارتباطات جهانی شدند و در سال ۱۹۹۹ معروف ترین موتور جستجوی دنیا را راه اندازی کردند. این داستانی است که امروز دیگر تمام کاربران گوگل با آن آشنا هستند، اما این فیلم به این روایت خواهد پرداخت که چگونه این دو جوان موفق شدند با حفظ ایمان خود به اصولی ساده اما مهم از هیچ این پدیده بزرگ جهان ارتباطات را ایجاد کنند.

این دو اصول ساده بیان می دارند که “می توانی پول بسازی بدون اینکه کار بدی انجام بدهی” و “می توانی جدی باشی بدون اینکه لباس رسمی بپوشی”.

براساس گزارش نانوپرس، مایکل لاندن در خصوص این فیلم گفت: “این فیلم درباره دو پسری است که شرکتی را ایجاد کردند که دنیا را تغییر داد. موتور اصلی این فیلم درباره قانون شگفت انگیز آنها است که بیان می دارد: بد نباش! در مسیر تکامل شرکتی تا این حد بزرگ و قدرتمند میلیونها چالش به وجود می آیند که باید از آنها عبور کرد. آیا به تدریج که این دو جوان ثروتمند و قوی می شوند می توانند همچنان ایمان به اصول خود را حفظ کنند؟ این فیلم قصد دارد به این سئوال پاسخ دهد.”


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3075 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/06/02 تعداد مشاهده: 1150
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر