کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317990 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار ای‌میل سوءاستفاده از پیامک همراه اول

چندي پيش پيامكي از همراه اول براي برخي مشتركان ارسال شد با اين مضمون كه «مشترک گرامي، جهت اصلاح اطلاعات پستي خود، کد پستي و پلاک را به شماره 9963000 ارسال فرماييد»؛ افرادي كه پيش از اين درباره آدرس پستي خود دچار مشكل بودند نسبت به اين كار اقدام كردند اما اخيرا اي‌ميلي در اينترنت منتشر و در آن به مشتركان هشدار داده شده كه چنانچه چنين پيامي براي آن‌ها ارسال شود، توجه کنند که اين پيامک از طرف همراه اول نيست و به هيچ وجه اطلاعات شخصي خودشان را براي آن‌ها نفرستند.

اين اي‌ميل كه در آن از كاربران درخواست شده بود كه در اين زمينه اطلاع‌رساني كنند، باعث بروز سوالاتي براي مشتركان شده و خواستار اطلاع‌رساني از سوي مراجع مربوط هستند.

علي حميدي - مدير كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران  گفت: پيامكي كه براي مشتركان ارسال كرديم، فقط در ارتباط با اصلاح كد پستي و شماره پلاك است و اطلاعات بيش‌تري در اين زمينه نخواستيم كه برخي بخواهند از آن سوءاستفاده كنند.

وي افزود: در نامه همراه اول در شماره پانزدهم كه در بهمن‌ماه سال گذشته به انضمام قبوض براي مشتركان ارسال كرديم نيز اين موضوع اطلاع‌رساني شد و متن موجود در پيامك در آن قيد شده است.

حميدي با بيان اينكه اين پيام براي 5 ميليون مشترك در تهران ارسال شده است خاطر نشان كرد: شماره‌اي كه متن پيام از آن ارسال شده 9963000 و مختص همراه اول است.

مدير كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران در ادامه گفت: مشتركاني كه قبض خود را دريافت مي‌كنند، طبيعي است كه نيازي به جواب اين پيام ندارند، چون كد پستي و پلاك آن‌ها صحيح بوده كه قبضشان به دستشان رسيده ولي مشتركاني كه قبوضشان به دستشان نمي‌رسد، بايد اين پيام را پاسخ دهند.

اظهارات اين مقام مسوول در حالي است كه اين سوال همچنان وجود دارد كه منشاء اي‌ميل ارسال شده از كجا بوده و آيا جاي نگراني براي كاربران وجود دارد؟ چنانچه اين موضوع صحت داشته و با شماره ديگري نسبت به ارسال پيامك مشابه اقدام شود، آيا اين شماره در سيستم مخابرات قابل پيگيري است يا خير؟ و اصولا اگر چنين سوءاستفاده‌اي انجام شده باشد، اين گونه اطلاعات چه استفاده‌ و كاربردي خواهد داشت؟ 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3078 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/06/03 تعداد مشاهده: 1661
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر