کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317988 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خشم فرانسوی‌ها از عکس‌برداری گوگل

اعلام از سرگيري مجدد عكس‌برداري گوگل از خيابان‌هاي فرانسه مقامات ديده‌بان حريم خصوصي اين كشور را به خشم آورد.

كميسيون ملي رايانش و آزادي فرانسه (CNIL) كه اوايل سال جاري تحقيقاتي را درباره الزامات حريم خصوصي سرويس ديد خياباني گوگل آغاز كرده بود، اعلام كرد كه آغاز دوباره جمع‌آوري تصاوير خيابان‌هاي اين كشور در حالي كه هنوز تحقيقات كامل نشده، زودهنگام است.
پس از اينكه گوگل در 14 ماه مي اذعان كرد كه خودروهاي عكس‌برداري براي تهيه تصاوير مورد استفاده در ديد خياباني اين شركت، تصادفي اطلاعات كاربران شبكه‌هاي بي‌سيم را جمع‌آوري كرده‌اند، اين كمسيون به گوگل دستور داد جمع‌آوري اين اطلاعات بدون آگاهي افراد مربوط را متوقف كند و اعلام كرد خواهان اطمينان از جمع‌آوري نشدن غيرقانوني چنين اطلاعاتي در آينده و ارايه توضيح درباره نحوه جمع‌آوري چنين اطلاعاتي براي سرويس ديد خياباني است.
گوگل از اطلاعات واي فاي براي بهبود دقت تشخيص مكان در سرويس موبايل خود استفاده مي‌كند و مي‌تواند مشخص كند دستگاه‌هاي موبايل مجهز به واي فاي از چه مكاني به سرويس‌هايي مانند Google Maps يا Google Latitude متصل مي‌شوند.
با اين همه اطلاعات جمع‌آوري شده از شبكه‌هاي واي فاي فراتر از اطلاعات موردنظر رفته و شامل ارتباطاتي مانند كلمات عبور دسترسي به اي‌ميل و بخشي از محتواي اي‌ميل كاربران شد.
غول اينترنتي گوگل اكنون مي‌گويد تجهيزات واي فاي را از اين خودروها برداشته و آن‌ها تنها به عكس‌برداري ديجيتالي و اسكن سه‌بعدي از نماي ساختمان‌ها خواهند پرداخت.
نگراني مقامات حريم خصوصي آلمان از اين هم بيش‌تر بوده و خواهان اين هستند كه ساكنان اين كشور بتوانند انتشار تصاوير خانه‌شان از سوي گوگل را حتي پيش از انتشار آنلاين آن‌ها متوقف كنند.
سازمان پليس ملي كره جنوبي نيز به تازگي در بخشي از روند تحقيق درباره جمع‌آوري و ذخيره‌سازي غيرقانوني اطلاعات خصوصي به دفتر گوگل در سئول يورش برد، در حالي كه اين شركت آماده راه‌اندازي ديد خياباني در اين كشور آسيايي مي‌شود. مقامات در ايتاليا و استراليا نيز در مورد اين سرويس تحقيق مي‌كنند.
به گفته سخنگوي گوگل، در حاليكه عكس‌برداري از خيابان‌هاي جهان هزينه زيادي براي گوگل دربرداشته اما حاصل آن قابل توجه بوده و معرفي ويژگي ديد خياباني ترافيك سرويس Google Maps را تا 20 درصد در مناطق مورد پوشش آن افزايش داده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3085 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1389/06/03 تعداد مشاهده: 1537
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر