کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317990 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه پیام‌های ارسال شده از جی‌میل لغو می‌شوند؟

آيا مي‌دانستيد پيام‌هاي ارسال شده از سرويس جي‌ميل گوگل قابل لغو شدن است؟

اين ويژگي نه‌چندان شناخته شده‌اي است كه گوگل آن را از قبل نيز بهتر كرده است. هنگامي كه براي نخستين بار عرضه شد، كاربر پنج ثانيه براي لغو ارسال اي‌ميل فرصت داشت اما اين زمان اكنون به 30 ثانيه رسيده است.

اين ويژگي از نظر بسياري از كاربران كه نمي‌دانند در كجا بايد آن را بيابند، پنهان است بنابراين در اينجا راهنمايي كوتاهي براي اجتناب از اشتباهات اجتماعي و كاري تنها با كليك يك دكمه ارايه مي‌شود. البته بايد توجه داشت كه اين ويژگي در Gmail Labs قرار دارد كه به معني به‌سر بردن آن در مرحله آزمايشي بوده و ممكن است هميشه آنگونه كه انتظار مي‌رود، كار نكند.

* به Gmail Labs برويد

از آنجا كه ويژگي Undo Send در Gmail Labs قرار دارد، بايد در اين بخش رفته و آن را فعال كنيد؛ به اين منظور وارد اشتراك جي‌ميل شده و در قسمت سمت راست بالاي صفحه بين نشاني اي‌ميل و تنظيمات نگاه كنيد تا آيكون سبز رنگ Labs را ديده و برروي آن كليك كنيد.

* فعال كردن Undo Send و ذخيره تغييرات

در اين بخش با يافتن ويژگي Undo Send گزينه فعال شدن آن را انتخاب و سپس با رفتن به پايين صفحه، تغييرات را ذخيره كنيد.

* سفارش‌سازي مدت Undo Send

جي‌ميل به صورت پيش فرض، پنجره زماني 10 ثانيه را به كاربران براي لغو اي‌ميل ارسال شده مي‌دهد اما مي‌توان با رفتن به تنظيمات كه در سمت راست گوشه بالاي صفحه اصلي جي‌ميل و نزديك آيكون Labs قرار دارد، آن را به پنج، 20 يا 30 ثانيه تغيير داد و بخش Undo Send را در داخل تب General يافت.

بنابراين مي‌توان ويژگي Undo Send را فعال يا غيرفعال كرد و مدت آن را در كادر انتخاب مشاهده شده تغيير داد.

* نوشتن و ارسال اي‌ميل

وقتي ويژگي Undo Send فعال مي‌شود، هر زماني كه اي‌ميل جديدي ارسال مي‌شود، كار مي‌كند و نيازي نيست كار اضافي براي استفاده از اين ويژگي براي اي‌ميل جديد انجام شود.

* كليك برروي Undo Send پس از ارسال اي‌ميل

اكنون با توجه به زماني كه در تنظيمات انتخاب كرديد، پنج، 10، 20 يا 30 ثانيه زمان براي لغو اي‌ميل ارسال شده داريد.

به‌محض كليك بر گزينه "ارسال"، يك خط متني ظريف در بالاي اينباكس با عنوان: "پيام شما ارسال شد" ظاهر مي‌شود كه همراه آن چند گزينه اضافي ديگر خواهند بود؛ يكي از آن‌ها Undo است كه با انتخاب آن از ارسال پيام اشتباهي جلوگيري مي‌شود.

هم‌چنين بايد توجه داشت كه مي‌توان كليد Z كي‌بورد را نيز كه ميان بر undo است، زد اما ذكر اين نكته ضروري است كه نبايد به مرور صفحه يا بستن آن اقدام كرد زيرا در اين صورت فرصت لغو اي‌ميل ارسال شده براي هميشه از بين مي‌رود.

* ارسال انجام نگرفت

پس از انتخاب گزينه undo و لغو ارسال اي‌ميل، كاربر فورا به بخش ايجاد پيام بازگردانده مي‌شود و اي‌ميلش به شكل چرك نويس ارسال نشده و آماده براي ويرايش بيش‌تر يا حتي حذف درمي‌آيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3090 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/06/04 تعداد مشاهده: 2087
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر