کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318418 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه باتری آیفون را بهینه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که علی‌رغم پیاده‌سازی راهکارهای جدید و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز توسط شرکت‌های سازنده، همچنان کاربران و مالکان گوشی‌های همراه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عملکرد نه‌چندان مطلوب باتری این دستگاه‌های الکترونیکی است. این در حالی است که حتی پرچمداران مطرح بازار نظیر آیفون‌ شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و علی‌رغم ارائه عملکرد خوب، همچنان نتوانسته‌ انتظارات کاربران را به‌طور کامل برآورده کند. با این تفاسیر وب‌سایت Igitblog در ارائه راهکاری، اقدام به تشریح روندی برای کالیبراسیون باتری آیفون، آی‌پد و البته آی‌پاد تاچ شرکت اپل کرده است که به گفته نویسنده مطلب می‌تواند عملکرد باتری این دستگاه‌های هوشمند را تا حد زیادی بهبود بخشد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ کالیبراسیون باتری به نرم‌افزار گوشی کمک خواهد کرد تا بتواند محدوده قابل استفاده از باتری را تخمین بزند و در کنار این مورد، سلامت باتری را بهبود خواهد بخشید. از جمله زمان‌هایی که پیشنهاد می‌شود فرایند کالیبراسیون باتری آیفون یا دیگر دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS را انجام دهید، پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی‌های جدید نرم‌افزاری روی این دستگاه‌های هوشمند است. 

به‌منظور کالیبره‌کردن باتری آیفون خود کافی است ابتدا شارژ باتری را به‌طور کامل مصرف کنید تا گوشی به‌طور خودکار خاموش شود. حالا با بهره‌گیری از یک شارژر استاندارد، گوشی خود را به‌طور کامل تا 100 درصد شارژ کنید. فرایند شارژ را حتی پس از رسیدن به صد درصد نیز برای یک ساعت بیشتر ادامه دهید. در این مدت اجازه دهید دستگاه کاملا خاموش باشد و پس از سپری شدن مدت یک‌ساعت، دستگاه را با فشردن کلید پاور، روشن کنید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد آن است که همچنان شارژ را به گوشی، متصل نگه دارید. حالا باید همزمان با فرایند راه‌اندازی دستگاه، کلید‌های هوم و خاموش و روشن را باهم نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. پس از ظاهر شدن صفحه اصلی یا هوم اسکرین دستگاه، شارژر را از آن جدا کنید تا فرایند کالیبراسیون به پایان برسد.

با بهره‌گیری از این راهکار می‌توانید عملکرد باتری آیفون خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید و حتی برای چند دقیقه هم که شده، امکان استفاده از دستگاه هوشمند خود را با یک‌بار شارژ، افزایش دهید. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31054 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/01/02 تعداد مشاهده: 2121
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر