کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه مرورگر کروم خود را سریع‌ تر کنیم؟

مرورگر کروم مدت‌ها است که محبوب‌ترین مرورگر اینترنت بعد از اینترنت اکسپلورر است. هر چند محبوبیت این مرورگر به دلیل سرعت بالای آن است اما بروزرسانی جدید گوگل باعث شده تا برخی کاربران شاهد افت سرعت باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا راهکاری برای رفع این افت سرعت ارائه کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مرورگر کروم گوگل محبوب‌ترین مرورگر بعد از اینترنت اکسپلورر است و مدت‌ها است که در این زمینه از فایرفاکس پیشی گرفته و با گذشت زمان خود را به اینترنت اکسپلورر نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. بنابر آمار ارائه شده، سهم اینترنت اکسپلورر از ۵۵.۸۳ درصد به ۴۴.۷۹ درصد رسیده و در این مدت کروم نیز از ۲۵.۶۸ درصد به ۳۶.۵۶ درصد بازار دست پیدا کرده است.

هر چند کروم یک مرورگر بسیار خوب است اما آپدیت‌های جدید آن ممکن است مشکلاتی برای برخی کاربران ایجاد کند.

گوگل به تازگی نسخه‌ی پایدار کروم ۴۹ را عرضه و در کنار برخی تغییرات کوچک ویژگی‌های جدیدی را نیز معرفی کرده است که از آن جمله می‌توان به smooth scrolling اشاره کرد. همان طور که از نام این ویژگی بر‌می‌آید، هدف آن سریع‌تر کردن تجریه‌ی اسکرول در مرورگر است.

با این حال این ویژگی برعکس عمل و برای برخی کاربران مشکلاتی را در هنگان مرور وب ایجاد کرده است. اما برطرف کردن این مشکل بسیار راحت است:

در تب جدیدی از کروم این عبارت را در نوار آدرس کپی کرده و دکمه‌ی اینتر را فشار دهید: chrome://flags/#disable-smooth-scrolling

دکمه‌ی Disable را فشار دهید

مرورگر خود را ریستارت کنید

به این راحتی ویژگی جدید که مشکل‌زا نیز بوده است غیرفعال شده و کروم به حالت عادی بازمی‌گردد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31055 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/02 تعداد مشاهده: 1201
کلید واژه ها: ,
سافت گذر