کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317990 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل قابلیت تلفن اینترنتی را به جیمیل افزود

شرکت گوگل روز چهارشنبه از آغاز عرضه قابلیت تماس تلفنی به صورت اینترنتی در سرویس رایگان پست الکترونیکی جیمیل به مشترکان آمریکایی خود خبر داد.

در این سرویس، کاربران جیمیل قادر خواهند بود با استفاده از سرویس ارتباطاتی گوگل، از یک شماره تلفن برای پاسخگویی به تمامی تلفن‌های خود استفاده کنند.

نیک فوستر مهندس ترم‌افزار گوگل در مطلب جدید وبلاگ جیمیل اعلام کرد: از امروز شروع شد؛ شما از جیمیل می‌توانید برای دریافت تماس‌های خود در گوگل‌وویس استفاده کنید.

وی افزوده است: ما این سرویس را در چند روز آینده به کاربران جیمیل در ایالات متحده عرضه خواهیم کرد.

فوستر در ادامه افزوده است که برای افرادی که این امکان برای انها فراهم شده باشد، در قسمت چت جیمیل گزینه‌ای با عنوان کال‌فون (Call phone) اضافه می‌شود که با کلیک بر روی آن پنجره شماره‌گیری تلفن ظاهر خواهد شد تا امکان تماس از رایانه‌های کاربران به وسیله جیمیل انجام‌پذیر باشد.

مهندس نرم‌افزار گوگل در ادامه آورده است که این موضوع را بسیار در نظر خواهیم داشت که از این موضوع اطمینان حاصل کنیم که هزینه دریافتی ما برای تماس‌های خارجی، کمترین حد ممکن و موجود باشد.

خبرگزاری فرانسه گزارش کرده است که بنا بر جدول نرخ گوگل، تماس با کشورهایی مانند فرانسه، آرژانتین، بریتانیا و یا هنگ‌کنگ دو سنت  برای هر دقیقه است.

بنا بر گزارش‌ها سرویس گوگل‌وویس توانسته بود بیش از یک میلیون کاربر را به خود جذب کند که این سرویس را پیش از عرضه آن در ماه ژوئن و در دوره آزمایشی، امتحان کرده بودند.

در سرویس جدید تماس از طریق جیمیل، برقراری تماس داخلی در آمریکا و با کانادا در سال اول هزینه‌ای ندارد، اما اگر با کشوری غیر از آمریکا و کانادا تماس بگیرید، در قسمت بالای پنجره سمت راست هزینه هر دقیقه تماس نمایش داده خواهد شد.

گوگل وعده داده که در این سرویس که به عنوان رقیب جدی سرویس تماس تلفنی اینترنتی اسکایپ و همچنین و شرکت مخابراتی AT&T خواهد بود، هیچ محدودیتی برای نوع تلفن و یا اپراتور شما وجود نداشته باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3106 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/06/06 تعداد مشاهده: 1956
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر