کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ تی سی 10 روز 24 فروردین رونمایی می‌شود

ماه آوریل را باید ماه شلوغی برای اچ‌ تی‌ سی بدانیم. این کمپانی علاوه بر تحویل اولین سری از هدست واقعیت مجازی Vive به مشتریان، از پرچمدار بعدی خود نیز رونمایی می‌کند. قرار است مراسم معرفی اچ‌ تی‌ سی 10 روز 24 فروردین ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود.


اچ تی سی 10 روز 24 فروردین رونمایی می‌شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛بعد از معرفی گوشی‌های One M9 و One A9، حرف و حدیث پیرامون پرچمدار بعدی این کمپانی تایوانی زیاد بوده است. اچ‌تی‌سی با توجه به شرایط مالی و وضعیت نزولی خود قصد دارد پرچمداری شایسته را معرفی کند تا شاید بتواند از این شرایط نجات یابد. تا کنون چند تصویر از گوشی اچ‌تی‌سی 10 در کنار برخی مشخصات این گوشی منتشر شده و گفته می‌شود این گوشی به یک دوربین فوق‌العاده مجهز می‌شود.

امروز اچ‌تی‌سی، ایمیلی را برای دعوت از رسانه‌ها ارسال کرده که در آن اعلام شده روز ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) ساعت ۱۷:۳۰ رویداد آنلاین این کمپانی برای معرفی گوشی اچ‌تی‌سی 10 برگزار خواهد شد. پیشتر گوشی وان اِی ۹ نیز به همین شکل رونمایی شده بود، ولی انتظار می‌رود این بار وضعیت تصویربرداری بهتر باشد.

این مراسم ساعت ۸ صبح به وقت نیویورک، ۱ عصر به وقت لندن یا ۸ شب به وقت تایوان برگزار خواهد شد. این مراسم به وقت تهران روز ۲۴ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ عصر شروع می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31083 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/04 تعداد مشاهده: 2127
کلید واژه ها:
سافت گذر