کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاکسازی بدافزارها در اندروید با Anti Malware

پاکسازی بدافزارها در موبایل نیازمند اپلیکیشن‌های خاصی است که Anti-Malware یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای این امر به حساب می‌آید. این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندروید منتشر شده و به کمک آن می‌توانید بدافزارهای موجود در گوشی را شناسایی و حذف کنید.

پاکسازی بدافزارها در اندروید با Anti Malware - زوم‌اپ

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛با وجود آنکه پلتفرم‌های موبایل به اندازه‌ی سیستم‌عامل‌های کامپیوتری مستعد ویروسی شدن نیستند، با این حال بدافزار‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند باعث کندی دستگاه یا مشکلات دیگر در گوشی‌های موبایل شوند. برای مثال نصب خودکار برخی برنامه‌ها مانند 360Antivirus یا ریدایرکت شدن خودکار صفحات اینترنتی به وب‌سایت‌های خارجی و تبلیغاتی، از مهم‌ترین بدافزارهایی هستند که به احتمال زیاد شما هم آن‌ها را تجربه کرده‌اید. بدافزارها به همین جا خلاصه نمی‌شوند و ده‌ها حالت مختلف دیگر نیز وجود دارند که هرکدام به نوعی در عملکرد دستگاه یا اپلیکیشن‌های آن اختلال ایجاد می‌کنند. پلی‌استور نیز در بازه‌های زمانی مختلف به کشف و حذف این بدافزارها می‌پردازد که نشان از افزایش روزافزون بدافزارهای موبایلی دارد. اگرچه تشخیص و حذف بدافزارهای موبایلی به اندازه‌ی ویروس‌های کامپیوتری دقیق و بدون خطا نیست، با این حال اپلیکیشن‌های متعددی در این زمینه منتشر شده است که Anti-Malware یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای اسکن و پاکسازی گوشی از بدافزارها به حساب می‌آید.

کارکرد Anti-Malware در دو بخش تقسیم‌بندی شده است. در بخش اصلی برنامه که با عنوان App Manager در اختیار شما قرار گرفته است می‌توانید به اسکن برنامه‌های نصب شده در گوشی بپردازید تا بدافزارهای احتمالی را پیدا و پاکسازی کنید. معمولا اکثر بدافزارهای موجود، به صورت اپلیکیشن‌های ناخواسته روی گوشی نصب می‌شوند و می‌توانید با استفاده از این بخش، شانس شناسایی آن‌ها را چندین برابر کنید. بخش دیگر Anti-Malware به آنالیز عملکرد کلی شما خواهد پرداخت و برای مثال وقتی وارد وب‌سایتی که احتمال مخرب بودن آن می‌رود شوید، با هشدار امنیتی این اپلیکیشن مواجه خواهید شد که به شما در رابطه با مرور وب‌سایت مورد نظر هشدار داده است. همچنین شناسایی اپلیکیشن‌های PUP نیز که با هدف تبلیغات اجباری روی گوشی نصب می‌شوند توسط Anti-Malware امکان‌پذیر است و اگر حس می‌کنید که به تازگی در گوشی خود تبلیغات بی‌دلیل و مکرری را مشاهده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با کمک Anti-Malware یک بار گوشی خود را اسکن کنید.

در انتها اگر قصد بیان خلاصه‌ای از عملکرد Anti-Malware را داشته باشیم باید بگوییم که این اپلیکیشن یک ابزار حفاظتی قدرتمند برای گوشی شما خواهد بود که با اسکن و پاکسازی بدافزارها، تروجان‌ها و ... علاوه بر آنکه امنیت گوشی را تامین خواهد کرد، می‌تواند سرعت دستگاه را نیز (در صورت آلوده بودن به بدافزار) افزایش دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • شناسایی بدافزارها و تروجان‌های آزاردهنده
  • حل مشکلات امنیتی و افزایش سرعت گوشی
  • دارا بودن بیش از ۱۰ میلیون نصب در پلی‌استور

نکات منفی

  • عدم توانایی در شناسایی و حذف بدافزار ریدایرکت شدن سایت‌ها

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31132 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/08 تعداد مشاهده: 1943
سافت گذر