کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318418 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین دوگانه مختص آیفون 7 با صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود

حدودا ۵ ماه تا زمان معرفی رسمی نسل بعدی آیفون باقی مانده و رفته رفته سیل شایعات و اخبار پیرامون آیفون 7 بیشتر می‌شود. به تازگی مشخص شده که دوربین دوگانه فقط در مدل ۵.۵ اینچی آیفون 7 بکار گرفته خواهد شد.

دوربین دوگانه مختص آیفون 7 با صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ظاهرا قرار است دوربین دوگانه آیفون 7 با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که نسل بعدی آیفون های اپل است، انحصاری باشد. این خبر بر اساس گزارشی که Ming-Chi Kuo از موسسه آنالیز‌های امنیتی KGI و در یکی از نکات تحقیقاتی جدید این کمپانی اعلام شده است. در ادامه بخشی از تحقیق یاد شده را با هم می‌خوانیم:

آیفون‌های جدید با طراحی مشابه با آیفون‌های کنونی ۶ اس و ۶ اس پلاس عرضه خواهند شد و در کنار آن سخت افزار این محصول ارتقا خواهد یافت و مدل ۵.۵ اینچی آن که دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه است، زودتر معرفی شده و به جمع خانواده کنونی آیفون‌های ارائه شده به بازارها می‌پیوندد.

از هنگامی که Kuo اعلام کرد اپل در حال تولید هر دو مدل از آیفون 7 با دوربین تک و دوربین دوگانه است، شایعات پیرامون آیفونی با دوربین دوگانه در پشت آن بسیار قوت گرفتند. گزارش‌هایی که اخیرا انتشار یافته‌، چندان واضح نبوده‌اند، اما ظاهرا Kuo  بر این باور است که فقط مدل ۵.۵ اینچی نسل جدید آیفون مجهز به دو دوربین در پشت خواهد شد.

در شریطی که حدود ۵ ماه تا زمان معرفی نسل جدید پرچندان آیفون‌های اپل باقی مانده و فاش شدن اطلاعات و تصاویر در مورد این محصول رفته رفته بیشتر و بیشتر می‌شوند. در بسیاری از شایعات منتشر شده از آیفون 7 نیز بیشتر به این نکته توجه شده که دوربین دوگانه فقط مختص مدل ۵.۵ اینچی خواهد بود.

بهبودهایی که در دوربین‌های نسل جدید آیفون اعمال خواهد شد به خرید تکنولوژی LinX توسط این کمپانی ارتباط دارد، فناوری که در گذشته در مورد نحوه کار آن نوشتیم. این قابلیت باعث می‌شود تا عکس‌های ثبت شده توسط آیفون، کیفیتی در حد تصاویر دوربین‌های DSLR داشته باشند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31255 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/17 تعداد مشاهده: 1949
سافت گذر