کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 7 اج، یک جنتلمن واقعی !

گلکسی اس 7 اج، یک جنتلمن واقعی !
گلکسی اس 7 اج، جدیدترین پرچم دار سامسونگ چند روزی است وارد بازار خاورمیانه و ایران شده است. به این بهانه نگاهی داریم به ویژگی های این گوشی جدید سامسونگ 

اول از هر چیزی ظاهرا گلکسی اس 7 اج توجه خیلی ها را به خودش جلب میکند، سامسونگ که از مدتی پیش دست به تغییرات ظاهرای اساسی در گوشی های خود زد و لبه های آنها را به شکل منحنی طراحی کرد، پس از آزمون و خطا روی گلکسی نوت اج و گلکسی اس 6 و دریافت بازخوردهای کاربران، تعریف جدیدی از طراحی منحنی گوشی را از گلکسی اس 7 اج ارائه کرد. انتظار می رود لبه های خمیده ی این گوشی وقتی زیبایی دو چندانی پیدا می کند با صفحه نمایش 5.5 اینچییش روشن دیده شود.

قست پشت و جلوی دستگاه با شیشه پوشیده شده و دور آن با فلز و این یعنی ظرافت و زیبایی در عین مقاومت و کارایی، در قسمت زیرین این گوشی همچنان درگاه میکرو یو‌ اس‌ بی وجود دارد، با توجه به استفاده سازندگان گوشی های همراه از درگاه یو اس بی 3 در پرچم داران خود، انتظار میرفت ساموسونگ هم همین کار را در مورد گلکسی اس 7 اج انجام دهد اما با توجه به ظریب استفاده خیلی کم یو اس بی 3 بین اغلب مردم، استفاده از درگاه میکرو یو اس بی کاملا منطقی و قابل دفاع است.

سامسونگ در گلکسی اس 7 اج (samsung galaxy s7)، اهمیت زیادی به مقاومت در برابر آب و گرد و خاک داد، قبل و بعد از معرفی رسمی این گوشی هم تبلیغات رسانه ای زیادی روی این ویژگی پرچم دار انجام داد، چند روز قبل ویدئوی منتشر شده که در آن گلکسی اس 7 اج به مدت 16 ساعت و 30 دقیقه در زیر آب مانده و بدون هیچ مشکل فنی به فعالیت عادی خود ادامه داد ! یکی دیگر از موضوعاتی که سامسونگ، اپل، هواوی و... تمرکز خود را متوجه آن کرده اند، سنسورها از جمله سنسور اثر انگشت است، سامسونگ در گوشی های قبلی خود نیز حسگر اثر انگشت را به کار برده بود ولی خریداران این گوشی ها زیاد از حسگرها راضی نبوده و ترجیح دادند به روش های سنتی امنیت گوشی خود را تامین کنند ! اگرچه سامسونگ اعلام کرده از تجربه گوشی های قبلی خود در گلکسی اس 7 اج استفاده کرده و این گوشی را به سنسور اثر انگشت بهتری تجهیز کرده که مورد قبول بخش عمذه ای از خریداران قرار خواهد گرفت.

در مورد باتری گلکسی اس 7 اج باید گفت اندازه ی آن بزرگتر از نسخه ی های قبل شده، هم علاوه بر افزایش کارایی و مدت زمان استفاده به خوبی با برامدگی دوربین هماهنگ بوده ترکیب زیبایی را بوجود آورده است. این شرکت کره ای از یک باتری 3600 میلی آمپری در پرچم دار خود استفاده کرده، این یعنی شما با نور 50 صفحه نمایش و قطع ارتباطات بی سیم، میتوانید 17 ساعت و بیست دقیقه فیلم HD ببینید ! 

شما می توانید هم اکنون گلکسی اس 7 اج (samsung galaxy s7) را از فروشگاه اینترنتی ای تیمچه خریداری بفرمایید. 

در پایان توجه شما را جلب می کنیم به مشاهده ی ویدئوی رسمی معرفی گلکسی اس 7 اج (samsung galaxy s7) از کانال آپارات ای تیمچه:  
لینک دانلود ویدئو
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31325 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/21 تعداد مشاهده: 1903
سافت گذر