کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید به‌زودی زبان برنامه‌نویسی Swift اپل را پشتیبانی خواهد کرد

اپل به اکو سیستم بسته و دست و پاگیر خود معروف است، جالب اینجاست در این بین حدود دو سال پیش زبان برنامه نویسی Swift از جانب اپل معرفی شد، اواخر پارسال بود که این زبان به صورت متن باز تغییر حالت داد، این‌گونه که پیداست زبان Swift طرفداران زیادی در پلتفرم اندروید دارد و حالا احتمال می‌رود Swift در اندروید نیز پشتیبانی شود.


swift

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ زبان برنامه نویسی Swift در طول مدت عمر خود توانسته طرفداران زیادی جلب کند، جالب اینجاست ظاهرا سلاطین بزرگ فناوری هم به این زبان علاقه نشان می‌دهند. در این بین حتی گفته می‌شود که گوگل صحبت‌هایی با اپل برای معرفی Swift به عنوان زبانی سطح اول در اندروید داشته است.

علاقه‌مندان به زبان‌های برنامه نویسی به خوبی می‌دانند که در حال حاضر جاوا تنها زبان برنامه نویسی سطح اول در اندروید است و از طرف دیگر صحبت‌هایی هم مطرح شده که گوگل ممکن است جاوا را همچنان به عنوان تنها زبان سطح اول برنامه نویسی در اندروید نگه دارد. بد نیست بدانید زبان برنامه نویسی جاوا در اختیار شرکت بزرگ اوراکل (Oracle) است و ظاهرا میانه گوگل و اوراکل بر سر زبان برنامه‌نویسی جاوا شرکت آب شده است و به این ترتیب احتمال می‌رود که گوگل به دنبال زبان سطح اولی برای اندروید باشد.

در این بین زبان برنامه نویسی Swift به سرعت ایجاد و گسترش یافته، از طرف دیگر به دلیل خصوصیت متن باز خود به راحتی تاکنون از جانب گوگل مورد استفاده قرار گرفته است. ناگفته نماند که احتمال می‌رود اگر اندروید از زبان Swift پشتیبانی کند، ممکن است تعداد اپلیکیشن‌های ساخته شده با Swift برای iOS کاهش یابد.

در این بین گزارشاتی نیز از حضور نمایندگان فیس‌بوک، گوگل و Uber در سال گذشته در لندن به گوش می‌رسد،‌از قرار معلوم نمایندگان این شرکت‌های بزرگ دور هم جمع شده‌ بودند تا در خصوص چگونگی استفاده از Swift تصمیم بگیرند. در حال حاضر فیس‌بوک و Uber به استفاده بیشتر از Swift فکر می‌کنند و همان‌گونه که اشاره شد گفته می‌شود که گوگل نیز قصد دارد بهره بیشتری از این زبان برنامه نویسی ببرد.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد باز هم اگر گوگل در نهایت تصمیم به استفاده از Swift بگیرد باید گفت این فرآیند به این راحتی‌ها هم نیست و کدنویسی‌های زیادی در اندروید باید صورت گیرد. در مجموع می‌توان نتیجه گرفت که به این زودی‌ها نباید منتظر حضور Swift در بستر اندروید باشیم.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31341 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/01/22 تعداد مشاهده: 1667
سافت گذر