کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مرورگر سافاری و حل یکی از مشکلات آن

قطعاً تمامی شما با مرورگرهای مختلف کار کرده و مشکلات آنها را دیده‌اید. هر مرورگر مشکلات خاص خود را دارد که با روش‌های مختلف قابل حل است. امروز به سراغ یکی از مشکلات مرورگر Safari می‌رویم و راه حل آن را به شما آموزش می‌دهیم.

مرورگر سافاری و حل یکی از مشکلات آن

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛زمانی که در تنها تب باز برنامه‌ی Safari هستید و کلید‌های دستوری Command+W را می‌زنید تا این سربرگ بسته شود، Safari کل صفحه را می‌بندد. این یکی از مشکلات این برنامه است که به سادگی از طریق ساخت یک میانبر برای کیبورد، قابل‌حل است.

زمانی که در سافاری چندین سربرگ باز دارید، با زدن دکمه‌های Command+W می‌توانید سربرگ ها را ببندید. در این زمان اگر به منوی فایل بروید و به دستور Command+W نگاه کنید، وظیفه آن را به عنوان Close Tab می‌بینید.

حال اگر تمام سربرگ‌ها را به جز یکی از آن‌ها ببندید و وارد منوی فایل بشوید، دستور مربوط به میانبر Command+W را به صورت Close Window می‌بینید. بنابراین جای تعجبی ندارد که سافاری با زدن این دکمه‌ها، کل صفحه را می‌بندد.

سافاری

برای حل این مشکل مسیر زیر را دنبال کنید:

System Preferences> Keyboard> Shortcuts> App Shortcuts

در پایین سمت راست، بر روی آیکن + کلیک کنید تا یک میانبر برای سافاری، طراحی کنید.

در صفحه‌ی باز شده، در قسمت Application، برنامه‌ی سافاری را انتخاب کنید. در قسمت Menu Title گزینه Close Tab را تایپ کنید و زمانی که مکان‌نما در قسمت Keyboard Shortcut است، Command+W را فشار دهید. میانبر را با کلیک بر روی آیکن + ذخیره کنید.

با این روش، هز زمان که شما Command+W را بزنید به معنای Close Tab است. تنها مشکل موجود این است که هر زمان بخواهید سافاری را همراه با بستن آخرین سربرگ ببندید، باید از طریق دکمه Close پنجره و یا دستور Command+Shift+W اقدام به این کار کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31466 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/29 تعداد مشاهده: 1781
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر