کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی آنر 5X، یک میان رده ای قابل اعتماد

هواوی آنر 5X، یک میان رده ای قابل اعتماد

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ هواوی توانسته در مدت زمان کوتاهی جای خود را در بین شرکت های بزرگ تولیدکننده ی تلفن همراه جهانی باز کند و به رقیبی جدی برای آنها تبدیل شود. این شرکت مانند اکثر کمپانی ها سری های مختلفی برای محصولات خود تعریف کرده است، سری X را می توان یکی از بهترین خانواده ی هواوی و حتی جزء خوب ترین های گوشی های میان رده ای دانست. نگاهی می اندازیم به این گوشی هوشمند چینی

در اولین نگاه، به راحتی متوجه تفاوت ظاهری این گوشی با دیگر محصولات هواوی خواهیم شد، به نظر میرسد هواوی در آنر 5X به ظرافت و زیبایی گوشی نگاه متفاوتی داشته است. ابعاد این گوشی 151 در 76.3 در 8.2 میلی‌ متر است که باتوه به نمایشگر 5.5 آن، اندازه ی قابل قبولی به حساب می آید. به نظر میرسد حاشیه های بالا و پایین کمی زیاد بوده ولی در عوض حاشیه های کناری صفحه نمایش حداقل مقدار ممکن است. با توجه به ابعاد دستگاه نمی توان به راهحتی آنرا با یک دست نگه داشت. بدنه ی هواوی آنر 5X تماما از فلز تشکیل شده،به همین دلیل وزن این گوشی در مقایسه با گوشی های هم رده مقداری بیشتر است، با این حال در دست گرفتن 158 گرم گوشی هوشمند کار سختی به حسای نمی آید ! و این تفاوت وزن نسبت به گوشی های پلاستیکی و یا پلاستیکی، فلزی به هیچ عنوان محسوس و ملموس نیست. 
همان طور که گفته شد هواوی آنر 5X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است، با توجه به اندازه ی گوشی و رزولوشن 1080p، می توان گفت کیفیت صفحه نمایش این گوشی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. با تخمین چند درصدی می توان گفت این صفحه نمایش کمتر از 75 درصد فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.  
یکی از ویژگی هایی پرچم داران برند های مختلف که به گوشی های میان رده ای هم منتقل شده، ویژگی لذت بخش سنسور اثر انگشت است. هواوی این ویژگی را در آنر 5X قرار داده تا خریداران این گوشی میان رده ای نیز، بتوانند لذت خریداران هواوی پی 9 و پی 9 پلاس و امثال آن را تجربه کنند ! این سنسور در پست گوشی و زیر دوربین قرار گرفته و به راحتی قابل مشاهده است. البته نباید توقع داشت سنسور اثر انگشت این گوشی 200 دلاری مانند یک پرچم دار، بدون نقص عمل کند ولی بطور کلی قرار دادن همچین قابلیتی در گوشی در این رده ی قیمتی جالب به نظر میرسد.
هواوی برای دوربین آنر 5X، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه‌ عریض 28 میلی‌ متری و گشودگی دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته است که قابلیت ضبط ویدیو‌های 1080p را دارد، همچنین، در جلوی گوشی نیز دوربینی 5 مگاپیکسلی قرار داده تا بتوان تصاویر سلفی را با کیفیت نسبتا مطلبی ثبت کند. این گوشی از فلش دوگانه و ثبیت کننده ی نوری برخورد نیست و این موضوع یکی از نقاط ضعف دوربین آنر 5X است. با این حال اگر مشکلی از نظر میزان نور محیط وجود نداشته باشد، این نقطه ضعف دیده نمیشود و میتوان با دوربین این گوشی تصاویر قابل قبولی گرفت.
این گوشی از اندورید 5 با رابط کاربری EMUI 3.1 استفاده کرده که به نظر میرسد با توجه به پردازنده‌ ی اسنپدراگون MSM8939 Snapdragon 615 و هشت هسته ای بودنش، بتوان آنرا به عنوان یک گوشی قوی قلمداد کرد. آنر 5X در بنچمارک ها هم نتایجی بالاتر از حد انتظار تصاحب کرده است.
هواوی یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را برای این گوشی در نظر گرفته است که حدودا می توان 10 ساعت بصورت پیوسته با آن وبگردی کرد، لازم به ذکر است این گوشی به حالت ذخیره‌ی فوق‌ العاده انرژی (Ultra Power Save) هم تجهیز شده است که در مواقع بحرانی با غیر فعال کردن بلوتوث، وای فای و دیگر امکانات و قابلیت ها، گوشی را مدتی برای برقراری تماس و ارسال پیام سرپا نگه میدارد، بدون آنکه انرژی خاصی از گوشی کم کند.

در کل میتوان هواوی آنر 5X  را جزء بهترین های گوشی میان رده ای دانست، ضمن اینکه نباید دارا بودن این گوشی به قابلیت سنسور اثر انگشت را کوچک به حساب آورد. 

شما می توانید ویدئوی رسمی هواوی آنر 5X را از کانال آپارات ای تیمچه مشاهده بفرمایید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31579 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/04 تعداد مشاهده: 2116
کلید واژه ها:
سافت گذر