کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317990 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزوده شدن امکانات تفریحی جدید در بایدو

بايدو كه بزرگ‌ترين موتور جست‌وجوي چين است، رسما مجموعه‌اي از امكانات تفريحي جديد را عرضه كرده و دسترسي به بازي‌ها، برنامه‌هاي تلويزيوني و كتاب‌ها را براي كاربران ساده‌تر مي‌كند.

با معرفي امكانات تفريحي جديد بايدو از سوي مدير اجرايي اين شركت در كنفرانس نوآوري فن‌آوري بايدو در پكن، كاربران مستقيما از صفحه جست‌وجوي بايدو قادر خواهند بود بازي انجام داده، برنامه‌هاي تلويزيوني تماشا كرده، كتاب خريده و به آهنگ‌ها گوش دهند.

امكانات جديد بخشي از مفهوم "جعبه رايانش" بايدو هستند كه اين شركت يك سال زمان براي طراحي آن صرف كرده است و تحت اين مفهوم موتور جست‌وجوي اين شركت علاوه بر فراهم كردن تقاضاهاي جست‌وجو، مي‌تواند فراميني مانند عرضه يك برنامه يا اتصال مستقيم يك كاربر به سرويس آنلاين را فراهم كند.

نخستين امكانات اين مفهوم شامل پيش‌بيني‌هاي هواشناسي موتور جست‌وجو و ارايه زمان‌بندي حركت قطارها و هواپيماها و اطلاعات بازار سهام به‌طور مستقيم در صفحه جست‌وجوي بايدو به جاي ارايه لينك‌هاي مربوط به وب‌سايت‌ها است.

موتور جست‌وجوي بايدو كه نامش از يك شعر سلسله سانگ در مورد مردي كه در جست‌وجوي عشقش است، گرفته شده در سه ماهه اول سال جاري 67 درصد از بازار جست‌وجوي اينترنت چين را در اختيار داشته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3161 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/06/13 تعداد مشاهده: 1404
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر