کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317889 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی جی 1 - 2016، مدل بروزشده یک گوشی محبوب

گلکسی جی 1 - 2016، مدل بروزشده یک گوشی محبوب

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ معمولا 
وقتی یک گوشی فروش خوبی داشته باشد، شرکت تولید کننده نسل های بعدی را با الهام گرفتن کامل از آن پیش میبرد، گاهی اوقات نسخه ی بالاتری با اسم تقریبا مشابهی از همان گوشی عرضه میشود، گاهی هم مثل J1 همان گوشی با تنظیمات به روز شده با همان مدل به بازار ارائه میشود. سامسونگ گلکسی J1 یا اسم کاملتر آن Samsung Galaxy J1 (2016) SM-J120F در حقیقت مدل بروزشده ی Samsung Galaxy J1 است. سامسونگ تصمیم گرفت این میان رده ای دوست داشتنی را با اندکی تغییرات و تجهیز به تکنولوژی های جدید با همان اسم روانه ی بازار کند. در ادامه نگاهی داریم به خصوصیات این گوشی نه چندان جدید !
طراحی سامسونگ گلکسی جی 1 (Samsung Galaxy J1) کمی متفاوت از سایر گوشی های خانواده ی J است و سامسونگ ترکیب دو رنگ را در بدنه ی این گوشی به کار برده است، طراحی که علاقه مندان و البته مخالفین خاص خودش را دارد ! جنس این گوشی از پلاستیک بوده و همین امر باعث شده وزن سبکی داشته باشد، این گوشی 131 گرمی حدود 9 میلی متر هم ضخامت بدنه دارد. این گوشی میان رده ای دو سیم کارته بوده و از فناوری 4G پشتیبانی میکند،




نمایشگر 4.5 اینچی آن با وجود رزولوشن نه چندان مطلوب 800 × 480 با توجه به قیمت گوشی، مناسب به نظر میرسد و میتوان کارهای روزانه از قبیل وب گردی، مطالعه ی پیام ها، مشاهده ی فیلم و... را برای مدت ساعات کم تقریبا بدون مشکل انجام داد.
این محصول سامسونگ به تراشه ی اختصاصی این شرکت با نام گزینوس مجهز است، اگزینوس 3475 با پردازنده‌ ی 4 هسته‌ای و پردازنده‌ ی گرافیکی مناسب باعث شده این تا این گوشی میان رده ای بتواند برنامه های سنگین را تقریبا بدون مشکل اجرا کند و از این جهت جزء خوب های گوشی های هم رده ی خود قرار بگیرد.
گلکسی جی 1 (Samsung Galaxy J1) دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی بوده که به کمک حافظه ی جانبی تا 128 گیگابایت قابل ارتقاء است.
برای این گوشی دو دوربین 5 مگاپیکسلی و VGA در نظر گرفته شده است که با توجه به قیمت آن، به عنوان نقطه ضعف به حساب نمی آید و میتواند نیازهای عادی را برآورده کند.
یکی از نقاط قوت این گوشی باتری 2050 میلی آمپری آن است که با توجه به دیگر مشخصات گوشی از جمله اندازه ی نمایشگر و تراشه‌ ی کم‌ مصرفش مطلوب و مناسب به نظر میرسد. به طور تقریبی با این گوشی می توان 12 ساعت مکالمه ی مداوم داشت.
در کل گلکسی جی 1 یک گوشی میان رده ای سطح پایین است که عملکرد و قابلیت هایی متناسب با قیمتش دارد.

در پایان شما را به مشاهده ی ویدئویی درباره ی گلکسی جی 1 (Samsung Galaxy J1) از کانال آپارات ای تیمچه دعوت میکنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31615 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/06 تعداد مشاهده: 2711
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر