کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انویدیا و سامسونگ برای حل دعواهای حقوقی به توافق رسیدند

انویدیا و سامسونگ چند سالی است که بر سر حقوق ثبت مالکیت و پتنت‌ها درگیر دعواهای حقوقی با یکدیگر هستند. این دو شرکت که هر دو در زمینه‌های مختلف فناوری پیشگام هستند، به تازگی با یکدیگر به توافق رسیده‌اند تا مشکلات حقوقی بینشان را حل و فصل کنند.

انویدیا و سامسونگ برای حل دعواهای حقوقی به توافق رسیدند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از انواع خبرهای مهم دنیای تکنولوژی، دعواهای حقوقی شرکت‌های بزرگ این صنعت است. دو شرکت بزرگ انویدیا و سامسونگ نیز از این قائده مستثنی نیستند و چند سالی است که در موضوعات ثبت مالکیت معنوی و استفاده از پتنت‌های یکدیگر، مشغول دعواهای حقوقی هستند. اما خبری که روز گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که این دو شرکت به توافقاتی برای حل و فصل این دعواها دست پیدا کرده‌اند.

طبق گفته‌ی منابع شرکت Nvidia، توافق صورت گرفته بین این شرکت و سامسونگ موجب لغو تمامی شکایت‌های این دو شرکت در زمینه‌ی مالکیت حقوقی در دادگاه‌های محلی، کمیسیون تجارت بین‌الملل و اداره‌ی ثبت اختراعات ایالات متحده‌ی آمریکا از یکدیگر می‌شود. بعلاوه این توافق شامل اهدای مجوز تعداد کمی از پتنت‌ها توسط این دو شرکت به یکدیگر می‌شود. البته در مورد جبران خسارت یا اهدای مجوز پتنت‌های جامع‌تر در این توافق صحبتی به میان نیامده است. اطلاعات بیشتری نیز در مورد این توافق در دست نیست و مشخص نیست که آیا این توافق در ازای پرداخت وجهی بین دو شرکت بوده است یا خیر.

شروع دعواهای حقوقی انویدیا و سامسونگ از پاییز ۲۰۱۴ بوده که در آن زمان، انویدیا سامسونگ را متهم به سوء استفاده از پتنت‌های این شرکت در زمینه‌ی چیپ‌های گرافیکی کرد. در جواب این اتهام، سامسونگ نیز شکایتی بر علیه انویدیا تنظیم کرد و این شرکت را متهم به نقض حقوق ۶ پتنت خود کرد و بعلاوه این اتهام را عنوان کرد که انویدیا در یکی از تبلیغات خود، به دروغ پردازنده‌ی خود را سریع‌ترین پردازنده‌ی گوشی‌های هوشمند عنوان کرده است.

به هر حال حل این مشکلات حقوقی می‌تواند تمرکز شرکت‌ها را روی پروژه‌های اصلی و همکاری‌های آتی افزایش دهد. بعلاوه به نظر می‌رسد اکثر دعواهای حقوقی انجام گرفته بین شرکت‌های فناوری، جنبه‌ی تبلیغاتی داشته و تنها برای قرار گرفتن در صدر اخبار است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31726 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/14 تعداد مشاهده: 1483
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر